Pregled bibliografske jedinice broj: 176740
Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika
Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika // Ljetopis studijskog centra socijalnog rada, 10 (2003), 1; 61-69 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 176740 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika
(The importance of field-instruction for the development of social workers professional identity)
Autori
Urbanc, Kristina
Izvornik
Ljetopis studijskog centra socijalnog rada (1330-6456) 10
(2003), 1;
61-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
terenska nastava ; ideja osnaživanja ; specijalizacija prkatičara
(field instruction ; reinforcement idea ; specialisation of practitioners)
Sažetak
U radu su iznesene neke osnovne promjene paradigmi u socijalnom radu, te učinci tih promjena na praksu socijalnog rada. Osnovni pojmovi koje autor u tom kontekstu definira su refleksivna praksa, uloga posrednika koju socijalni radnik ima u odnosu s korisnikom i ideja osnaživanja. S tim u vezi autor ističe važnost usklađivanja obrazovanja budućih stručnjaka s potrebama prakse. Pri tom terenska nastava postaje sve zahtjevnija, a uloga terenskog nastavnika sve složenija. Takve promjene zahtjevaju od profesionalne zajednice da prepozna važnost terenske nastave, uspostavi sustav specijaliziranja praktičara za objavljivanje ove uloge, te uvede određene oblike podrške i stimulacije za terenske nastavnike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts