Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 176740

Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika


Urbanc, Kristina
Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika // Ljetopis studijskog centra socijalnog rada, 10 (2003), 1; 61-69 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 176740 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika
(The importance of field-instruction for the development of social workers professional identity)

Autori
Urbanc, Kristina

Izvornik
Ljetopis studijskog centra socijalnog rada (1330-6456) 10 (2003), 1; 61-69

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
terenska nastava ; ideja osnaživanja ; specijalizacija prkatičara
(field instruction ; reinforcement idea ; specialisation of practitioners)

Sažetak
U radu su iznesene neke osnovne promjene paradigmi u socijalnom radu, te učinci tih promjena na praksu socijalnog rada. Osnovni pojmovi koje autor u tom kontekstu definira su refleksivna praksa, uloga posrednika koju socijalni radnik ima u odnosu s korisnikom i ideja osnaživanja. S tim u vezi autor ističe važnost usklađivanja obrazovanja budućih stručnjaka s potrebama prakse. Pri tom terenska nastava postaje sve zahtjevnija, a uloga terenskog nastavnika sve složenija. Takve promjene zahtjevaju od profesionalne zajednice da prepozna važnost terenske nastave, uspostavi sustav specijaliziranja praktičara za objavljivanje ove uloge, te uvede određene oblike podrške i stimulacije za terenske nastavnike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Projekti:
0066002

Profili:

Avatar Url Kristina Urbanc (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Urbanc, Kristina
Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika // Ljetopis studijskog centra socijalnog rada, 10 (2003), 1; 61-69 (recenziran, članak, stručni)
Urbanc, K. (2003) Značaj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika. Ljetopis studijskog centra socijalnog rada, 10 (1), 61-69.
@article{article, author = {Urbanc, Kristina}, year = {2003}, pages = {61-69}, keywords = {terenska nastava, ideja osna\v{z}ivanja, specijalizacija prkati\v{c}ara}, journal = {Ljetopis studijskog centra socijalnog rada}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1330-6456}, title = {Zna\v{c}aj terenske nastave za razvoj profesionalnog identiteta socijalnih radnika}, keyword = {terenska nastava, ideja osna\v{z}ivanja, specijalizacija prkati\v{c}ara} }
@article{article, author = {Urbanc, Kristina}, year = {2003}, pages = {61-69}, keywords = {field instruction, reinforcement idea, specialisation of practitioners}, journal = {Ljetopis studijskog centra socijalnog rada}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1330-6456}, title = {The importance of field-instruction for the development of social workers professional identity}, keyword = {field instruction, reinforcement idea, specialisation of practitioners} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font