Pregled bibliografske jedinice broj: 176381
Tko su djeca s posebnim potrebama?
Tko su djeca s posebnim potrebama? // Moje dijete u školi- priručnik za roditelje djece s posebnim edukacijskim potrebama / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti Republike Hrvatske ; Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2004.
CROSBI ID: 176381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tko su djeca s posebnim potrebama?
(Who are children with special needs?)
Autori
Igrić, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Moje dijete u školi- priručnik za roditelje djece s posebnim edukacijskim potrebama
Urednik/ci
Igrić, Ljiljana
Izdavač
Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti Republike Hrvatske ; Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
ISBN
953-98972-1-1
Ključne riječi
teškoće učenja, specifične teškoće učenja i ADHD, emocionalne teškoće i poremećaji u ponašanju, oštećenja vida, oštećenja sluha, poremećaji govorno-glasovne komunikacije, višestruke teškoće, darovitost
(learning disabilities, ADHD, emotional disabilities, bihevioral disorders, visual impairment, hearnig impairment, lanquage and communication disorders, multiple disabilities, talented)
Sažetak
Temeljem pregleda literature izdvojene su definicije i osnovne specifičnosti posebnih edukacijskih potreba. Jedna od prihvatljivih podjela posebnih edukacijskih potreba koje su opisane u ovom poglavlju : teškoće učenja, specifične teškoće učenja i ADHD, emocionalne teškoće i poremećaji u ponašanju, oštećenja sluha, oštećenja vida, poremećaji govorno-glasovne komunikacije, višestruke teškoće, darovitost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013007
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(autor)