Pregled bibliografske jedinice broj: 176022
Turističko tržište i grad kao destinacija-slučaj grada Rijeke
Turističko tržište i grad kao destinacija-slučaj grada Rijeke, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 176022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turističko tržište i grad kao destinacija-slučaj grada Rijeke
(Market of Tourism and the Town as Destination-case of Town Rijeka)
Autori
Samardžija, Sanjin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
17.12
Godina
2002
Stranica
70
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Turističko tržište; Rijeka
(Market of Tourism; Rijeka;)
Sažetak
Poznavanje turizma znači ovladavanje golemim brojem činjenica, pretpostavki i mogućih sitacija. Budući da mnoštvo čimbenika utječe na turistička kretanja, objektivan i realan osvrt moguć je samo za kraće razdoblje. Suvremeni razvoj ni u jednoj zemlji ne može biti temeljen na turizmu. Ta tvrdnja vrijedi i za Hrvatsku, budući da je dugo prisutna zabluda da je turizam mogući "nosilac razvoja" ili "strateški pravac". Naime, turizam je samo tržište za mnogobrojnne robe i uluge.Grad Rijeka koristeći svoje komparativne prednosti i na njima izgrađen model konkurentnih prednosti te uspješnim partnerstvom javnog i privatnog sektora može ostvariti visoki turistički promet te se afirmirati kao poželjna destinacija urbanog turizma na širem međunarodnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA