Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175974

Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu


Čip, Marko
Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 175974 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu
(Basic Factors of the Successful Comercial Existence on Internet)

Autori
Čip, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.09

Godina
2003

Stranica
78

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Međunarodni marketing; Internet; Promocija
(International Marketing; Internet; Promotion)

Sažetak
Elektronska tehnologija i informatizacija utječu na novu paradigmu marketinga. U novoj marketinškoj paradigmi javljaju se nove dimenzije, a najvažnije promjene se ogledaju u organizaciji oko potrošača, fokusiranje na vrijednosti u okviru potrošačeva životnog stila, promatranje marketinške matrice na temelju financijskih, ali i drugih rezultata, izgradnje imagea preko ponašanja poduzeća, naglasak na zadržavanju kupaca, mjerenju vrijednosti potrošača i njihove lojalnosti.Važnost Interneta za poslovanje, ne satoji se u tehnologiji koju on koristi, već mogućnosti komunikacije koje su znatno unaprijeđene. Potrošaču treba prići kao partneru s kojim se uspostavlja odnos koji se adaptira i mijenja u skladu s njegovim promjenama i zahtijevima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čip, Marko
Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Čip, M. (2003) 'Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ip, Marko}, year = {2003}, pages = {78}, keywords = {Me\djunarodni marketing, Internet, Promocija}, title = {Temeljni \v{c}imbenici uspje\v{s}ne komercijalne prisutnosti na Internetu}, keyword = {Me\djunarodni marketing, Internet, Promocija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ip, Marko}, year = {2003}, pages = {78}, keywords = {International Marketing, Internet, Promotion}, title = {Basic Factors of the Successful Comercial Existence on Internet}, keyword = {International Marketing, Internet, Promotion}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font