Pregled bibliografske jedinice broj: 175974
Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu
Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 175974 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu
(Basic Factors of the Successful Comercial Existence on Internet)
Autori
Čip, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
30.09
Godina
2003
Stranica
78
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Međunarodni marketing; Internet; Promocija
(International Marketing; Internet; Promotion)
Sažetak
Elektronska tehnologija i informatizacija utječu na novu paradigmu marketinga. U novoj marketinškoj paradigmi javljaju se nove dimenzije, a najvažnije promjene se ogledaju u organizaciji oko potrošača, fokusiranje na vrijednosti u okviru potrošačeva životnog stila, promatranje marketinške matrice na temelju financijskih, ali i drugih rezultata, izgradnje imagea preko ponašanja poduzeća, naglasak na zadržavanju kupaca, mjerenju vrijednosti potrošača i njihove lojalnosti.Važnost Interneta za poslovanje, ne satoji se u tehnologiji koju on koristi, već mogućnosti komunikacije koje su znatno unaprijeđene. Potrošaču treba prići kao partneru s kojim se uspostavlja odnos koji se adaptira i mijenja u skladu s njegovim promjenama i zahtijevima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA