Pregled bibliografske jedinice broj: 175917
Internet kao marketinški komunikacijski prostor
Internet kao marketinški komunikacijski prostor, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 175917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet kao marketinški komunikacijski prostor
(Internet as a Marketing Comunication Space)
Autori
Begić, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
02.12
Godina
2002
Stranica
70
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Internet; mediji; virtualno tržište
(Internet; Media; Virtual Market)
Sažetak
Internet kao novi medij postigao je ono što se do tada činilo nemogučim, objedinio je interpersonalnu i masovnu komunikaciju. internet nije samo zbroj interpersionalne i masovne komunikacije već njezinim varijacijama stvara sinergički efekt. Svojim novoostvarenim komunikacijskim mogućnostima omogućava, od tradicionalnih medija, neostavrivu razinu interakcije u odnosu podutzeća s klijentom i obratno. U promatranju Interneta kao inoovacije, prihvaća se kao tehnološki klaster sastavljen od 6 dimenzija:proširenosti, geografske disperzije, sektorske apsorcije, mrežne infrakstrukture, organizacijske infrastrukture i sofisticiranosti potrebe.Internet nije implementiran u tradicionalnu komunikaciju već ju je iz korijena izmjenio i dao joj novi značaj i vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA