Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175917

Internet kao marketinški komunikacijski prostor


Begić, Gordana
Internet kao marketinški komunikacijski prostor, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 175917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet kao marketinški komunikacijski prostor
(Internet as a Marketing Comunication Space)

Autori
Begić, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
02.12

Godina
2002

Stranica
70

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Internet; mediji; virtualno tržište
(Internet; Media; Virtual Market)

Sažetak
Internet kao novi medij postigao je ono što se do tada činilo nemogučim, objedinio je interpersonalnu i masovnu komunikaciju. internet nije samo zbroj interpersionalne i masovne komunikacije već njezinim varijacijama stvara sinergički efekt. Svojim novoostvarenim komunikacijskim mogućnostima omogućava, od tradicionalnih medija, neostavrivu razinu interakcije u odnosu podutzeća s klijentom i obratno. U promatranju Interneta kao inoovacije, prihvaća se kao tehnološki klaster sastavljen od 6 dimenzija:proširenosti, geografske disperzije, sektorske apsorcije, mrežne infrakstrukture, organizacijske infrastrukture i sofisticiranosti potrebe.Internet nije implementiran u tradicionalnu komunikaciju već ju je iz korijena izmjenio i dao joj novi značaj i vrijednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Begić, Gordana
Internet kao marketinški komunikacijski prostor, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Begić, G. (2002) 'Internet kao marketinški komunikacijski prostor', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Begi\'{c}, Gordana}, year = {2002}, pages = {70}, keywords = {Internet, mediji, virtualno tr\v{z}i\v{s}te}, title = {Internet kao marketin\v{s}ki komunikacijski prostor}, keyword = {Internet, mediji, virtualno tr\v{z}i\v{s}te}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Begi\'{c}, Gordana}, year = {2002}, pages = {70}, keywords = {Internet, Media, Virtual Market}, title = {Internet as a Marketing Comunication Space}, keyword = {Internet, Media, Virtual Market}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font