Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175860

Misija : preduvjet implementacije tržišne orijentacije


Shalabi, Fadi
Misija : preduvjet implementacije tržišne orijentacije, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 175860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Misija : preduvjet implementacije tržišne orijentacije
(Mission Statement : Condition of Market Orientation Implementation)

Autori
Shalabi, Fadi

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
01.03

Godina
2004

Stranica
76

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
misija; tržišna orijentacija; ciljevi
(Mission Statement; Market Orientation; Goals)

Sažetak
U prvom dijelu ovog diplomskog rada analizira se nova paradigma suvremenog poslovanja-tržišna orijentacija (Market Orientation). Tržišna orijenatcija novi je sustav razmišljanja i djelovanja razvijen u posljednjih petnaestak godina. U drugom dijelu predmet istraživanja je misija, te njena kompleksnost, važnost i specifičnost za svako pojedino poduzeće. Svako poduzeće, bez obzira na veličinu, granu, broj zaposlenih i područje rada mora imati definiranu misiju, cilj ukoliko želi opstati i napredovati. Nadalje, analizirat će se razni načini i pristupi koje koriste pojedini autori i poduzeća u procesu definiranja misije. Koliko su različita poduzeća, toliko se razlikuju i načini definiranja misije, artikuliranja misije (još jedan bitan čimbenik kvalitetne misije), te načina na koji se ona prenosi i kome je namjenjena. U nastavku su prikazani rezultati istraživanja koje je provedeno na području Primorsko-goranske županije u protekloj godini. Svrha istraživanja bila je saznati da li izabrana poduzeća koriste misiju i ako koriste, na koji način, te kakvo stajalište menedžment u poduzećima ima prema pojmu misije. Rezultati istraživanja dovode do zaključka da iako je pojam misije poznat većini sugovornika, većina poduzeća nije definirala svoje misije. S druge strane, uspješna poduzeća definirala su i većinom implementirala misije u svoje poslovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Shalabi, Fadi
Misija : preduvjet implementacije tržišne orijentacije, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Shalabi, F. (2004) 'Misija : preduvjet implementacije tržišne orijentacije', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Shalabi, Fadi}, year = {2004}, pages = {76}, keywords = {misija, tr\v{z}i\v{s}na orijentacija, ciljevi}, title = {Misija : preduvjet implementacije tr\v{z}i\v{s}ne orijentacije}, keyword = {misija, tr\v{z}i\v{s}na orijentacija, ciljevi}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Shalabi, Fadi}, year = {2004}, pages = {76}, keywords = {Mission Statement, Market Orientation, Goals}, title = {Mission Statement : Condition of Market Orientation Implementation}, keyword = {Mission Statement, Market Orientation, Goals}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font