Pregled bibliografske jedinice broj: 175860
Misija : preduvjet implementacije tržišne orijentacije
Misija : preduvjet implementacije tržišne orijentacije, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 175860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Misija : preduvjet implementacije tržišne orijentacije
(Mission Statement : Condition of Market Orientation Implementation)
Autori
Shalabi, Fadi
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
01.03
Godina
2004
Stranica
76
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
misija; tržišna orijentacija; ciljevi
(Mission Statement; Market Orientation; Goals)
Sažetak
U prvom dijelu ovog diplomskog rada analizira se nova paradigma suvremenog poslovanja-tržišna orijentacija (Market Orientation). Tržišna orijenatcija novi je sustav razmišljanja i djelovanja razvijen u posljednjih petnaestak godina. U drugom dijelu predmet istraživanja je misija, te njena kompleksnost, važnost i specifičnost za svako pojedino poduzeće. Svako poduzeće, bez obzira na veličinu, granu, broj zaposlenih i područje rada mora imati definiranu misiju, cilj ukoliko želi opstati i napredovati. Nadalje, analizirat će se razni načini i pristupi koje koriste pojedini autori i poduzeća u procesu definiranja misije. Koliko su različita poduzeća, toliko se razlikuju i načini definiranja misije, artikuliranja misije (još jedan bitan čimbenik kvalitetne misije), te načina na koji se ona prenosi i kome je namjenjena. U nastavku su prikazani rezultati istraživanja koje je provedeno na području Primorsko-goranske županije u protekloj godini. Svrha istraživanja bila je saznati da li izabrana poduzeća koriste misiju i ako koriste, na koji način, te kakvo stajalište menedžment u poduzećima ima prema pojmu misije. Rezultati istraživanja dovode do zaključka da iako je pojam misije poznat većini sugovornika, većina poduzeća nije definirala svoje misije. S druge strane, uspješna poduzeća definirala su i većinom implementirala misije u svoje poslovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA