Pregled bibliografske jedinice broj: 175837
Marketing koncept popduzeća
Marketing koncept popduzeća, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 175837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing koncept popduzeća
(Marketing Concept of the Firm)
Autori
Emling, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
29.06
Godina
2004
Stranica
75
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Venture capital; Marketing Mix;
(Venture Capital; Marketing Mix;)
Sažetak
Inovativne ideje i proizvodi donose napredak, potiču djelovanje ljudi na nove do tada nepostojoće načine, te otvaraju niz mogućnosti za daljni napredak cjelokupnog čovječenastva.Venture Capital, kao alternativni način financiranja mladih i perspektivnih poduzeća, nudi upravo onim poduzećima s dobrim idejama za šansuza uspjeh u tržišnoj utakmici.Da bi Venture Capital društvo, investitori i poduzeća bili profitabilni, novac koji stoji na raspolaganju se mora ulagati samo u one ideje koje imaju izglede za znatan uspjeh na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA