Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175824

Udžbenici za solfeggio u Hrvatskoj kao koncepcijski modeli obrade intonacije i ritma u nastavi osnovnog glazbenog obrazovanja


Radica, Davorka
Udžbenici za solfeggio u Hrvatskoj kao koncepcijski modeli obrade intonacije i ritma u nastavi osnovnog glazbenog obrazovanja // Bašćinski glasi : južnohrvatski etnomuzikološki godišnjak, 8 (2004), 1; 141-174 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 175824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Udžbenici za solfeggio u Hrvatskoj kao koncepcijski modeli obrade intonacije i ritma u nastavi osnovnog glazbenog obrazovanja
(Textbooks for solfeggio in Croatia as conceptional models for the elaboration of intonation and rhythm for the elementary musical education)

Autori
Radica, Davorka

Izvornik
Bašćinski glasi : južnohrvatski etnomuzikološki godišnjak (1330-1128) 8 (2004), 1; 141-174

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
solfeggio; intonacija; ritam; osnovno glazbeno obrazovanje
(solfeggio; intonation; rhythm; elementary musical education)

Sažetak
Udžbenici u učenju solfeggia imaju ograničene mogućnosti , odnosno ne mogu ispunjavati one funkcije koje bi udžbenik trabao ispunjavati u didaktičkom smislu. Knjige koje su se nazivale ili se još nazivaju udžbenicimna u biti mogu poslužiti kao zbirka primjera za pjevanje i glazbene diktate ; učitelju solfeggia mogu ih upotrebljavati kao dodatne knjige u reaizaciji koncepta interpretacije ritmičkih i intonacijskih struktura. Autori iznose vlastitu koncepciju nastave te ih je (udžbenike za solfeggio) logičnije promatrati i analizirati kao konceptualne modele nastave, što je na neki način i povijesni presjek nastave solfeggia u Hrvatskoj ; od početničkog razumijevanja solfeggaia kod obrazovanja zborskih pjevača do današnjeg pristupa solfeggiu čiji će ciljevi i pitanja doseći i postići vrlo kompleksno znanje i vještine kao temelj za stjecanje brojnih ritmičkih i intonacijskih sistema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0215002

Ustanove:
Umjetnička akademija, Split

Profili:

Avatar Url Davorka Radica (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radica, Davorka
Udžbenici za solfeggio u Hrvatskoj kao koncepcijski modeli obrade intonacije i ritma u nastavi osnovnog glazbenog obrazovanja // Bašćinski glasi : južnohrvatski etnomuzikološki godišnjak, 8 (2004), 1; 141-174 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Radica, D. (2004) Udžbenici za solfeggio u Hrvatskoj kao koncepcijski modeli obrade intonacije i ritma u nastavi osnovnog glazbenog obrazovanja. Bašćinski glasi : južnohrvatski etnomuzikološki godišnjak, 8 (1), 141-174.
@article{article, author = {Radica, Davorka}, year = {2004}, pages = {141-174}, keywords = {solfeggio, intonacija, ritam, osnovno glazbeno obrazovanje}, journal = {Ba\v{s}\'{c}inski glasi : ju\v{z}nohrvatski etnomuzikolo\v{s}ki godi\v{s}njak}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1330-1128}, title = {Ud\v{z}benici za solfeggio u Hrvatskoj kao koncepcijski modeli obrade intonacije i ritma u nastavi osnovnog glazbenog obrazovanja}, keyword = {solfeggio, intonacija, ritam, osnovno glazbeno obrazovanje} }
@article{article, author = {Radica, Davorka}, year = {2004}, pages = {141-174}, keywords = {solfeggio, intonation, rhythm, elementary musical education}, journal = {Ba\v{s}\'{c}inski glasi : ju\v{z}nohrvatski etnomuzikolo\v{s}ki godi\v{s}njak}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1330-1128}, title = {Textbooks for solfeggio in Croatia as conceptional models for the elaboration of intonation and rhythm for the elementary musical education}, keyword = {solfeggio, intonation, rhythm, elementary musical education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font