Pregled bibliografske jedinice broj: 175824
Udžbenici za solfeggio u Hrvatskoj kao koncepcijski modeli obrade intonacije i ritma u nastavi osnovnog glazbenog obrazovanja
Udžbenici za solfeggio u Hrvatskoj kao koncepcijski modeli obrade intonacije i ritma u nastavi osnovnog glazbenog obrazovanja // Bašćinski glasi : južnohrvatski etnomuzikološki godišnjak, 8 (2004), 1; 141-174 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 175824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Udžbenici za solfeggio u Hrvatskoj kao koncepcijski modeli obrade intonacije i ritma u nastavi osnovnog glazbenog obrazovanja
(Textbooks for solfeggio in Croatia as conceptional models for the elaboration of intonation and rhythm for the elementary musical education)
Autori
Radica, Davorka
Izvornik
Bašćinski glasi : južnohrvatski etnomuzikološki godišnjak (1330-1128) 8
(2004), 1;
141-174
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
solfeggio; intonacija; ritam; osnovno glazbeno obrazovanje
(solfeggio; intonation; rhythm; elementary musical education)
Sažetak
Udžbenici u učenju solfeggia imaju ograničene mogućnosti , odnosno ne mogu ispunjavati one funkcije koje bi udžbenik trabao ispunjavati u didaktičkom smislu. Knjige koje su se nazivale ili se još nazivaju udžbenicimna u biti mogu poslužiti kao zbirka primjera za pjevanje i glazbene diktate ; učitelju solfeggia mogu ih upotrebljavati kao dodatne knjige u reaizaciji koncepta interpretacije ritmičkih i intonacijskih struktura. Autori iznose vlastitu koncepciju nastave te ih je (udžbenike za solfeggio) logičnije promatrati i analizirati kao konceptualne modele nastave, što je na neki način i povijesni presjek nastave solfeggia u Hrvatskoj ; od početničkog razumijevanja solfeggaia kod obrazovanja zborskih pjevača do današnjeg pristupa solfeggiu čiji će ciljevi i pitanja doseći i postići vrlo kompleksno znanje i vještine kao temelj za stjecanje brojnih ritmičkih i intonacijskih sistema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA