Pregled bibliografske jedinice broj: 175362
Upravljanje iskustvom/znanjem djece/učenika pedagoško-stvaralačkim vođenjem
Upravljanje iskustvom/znanjem djece/učenika pedagoško-stvaralačkim vođenjem // Dijete, odgojitelj i učitelj : zbornik radova sa Znanstveno-stručnog skupa s međunarodnom suradnjom / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište, Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2004. str. 83.-91 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 175362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje iskustvom/znanjem djece/učenika pedagoško-stvaralačkim vođenjem
(Direct experience/knowledge children/pupil edaucation crerative guide)
Autori
Stevanović, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete, odgojitelj i učitelj : zbornik radova sa Znanstveno-stručnog skupa s međunarodnom suradnjom
/ Bacalja, Robert - Zadar : Sveučilište, Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2004, 83.-91
ISBN
953-99229-5-X
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnom suradnjom Dijete, odgojitelj i učitelj
Mjesto i datum
Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska, 21.05.2004. - 22.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
znanje; iskustvo; dijete; upravljanje
(knowledge; experience; child)
Sažetak
Investiranje u upravljanje znanjem je najbolja investicija.Odgojitelji i učitelji samo pomažu djeci posredovanjem, ne nudeći gotova znanja, pravila idefinicije. Pri tome uključuju dječje različite izražajne postupke, kulture, načine kognitivnog, afektivnog i fiziološkog izražavanja, bude samopouzdanje i pokazuju strpljivost u interaktivnom višesmjernom komuniciranju. Odgojitelji i učitelji imaju stalnu potrebu da korekcijom i dopunom postojeeg znanja osuvremenjavaju svoje edukativne procese.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA