Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175285

Mjerenje vrijednosti marke


Vranešević, Tihomir; Marušić, Mira
Mjerenje vrijednosti marke // Biochemia medica, 1 (2003), 1; 129-148 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 175285 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje vrijednosti marke
(Brand-value measurement)

Autori
Vranešević, Tihomir ; Marušić, Mira

Izvornik
Biochemia medica (1330-0962) 1 (2003), 1; 129-148

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
upravljanje markom, mjerenje vrijednosti marke
(brand management, brand-value measurement)

Sažetak
Rad se bavi osnovnim problemima upravljanja markom, te analizira postojeće modele. Autori prikazuju i vlastiti model, te njegovu empirijsku podlogu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067030

Profili:

Avatar Url Mira Marušić (autor)

Avatar Url Tihomir Vranešević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vranešević, Tihomir; Marušić, Mira
Mjerenje vrijednosti marke // Biochemia medica, 1 (2003), 1; 129-148 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Vranešević, T. & Marušić, M. (2003) Mjerenje vrijednosti marke. Biochemia medica, 1 (1), 129-148.
@article{article, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Maru\v{s}i\'{c}, Mira}, year = {2003}, pages = {129-148}, keywords = {upravljanje markom, mjerenje vrijednosti marke}, journal = {Biochemia medica}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1330-0962}, title = {Mjerenje vrijednosti marke}, keyword = {upravljanje markom, mjerenje vrijednosti marke} }
@article{article, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Maru\v{s}i\'{c}, Mira}, year = {2003}, pages = {129-148}, keywords = {brand management, brand-value measurement}, journal = {Biochemia medica}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1330-0962}, title = {Brand-value measurement}, keyword = {brand management, brand-value measurement} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font