Pregled bibliografske jedinice broj: 175216
Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje
Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje // Marketing / Previšić Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.
CROSBI ID: 175216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje
(Segmentation, forecasting, positioning)
Autori
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
segmentacija tržišta, prognoziranje, ciljanje, pozicioniranje
(market segmentation, prognosing, targeting, positioning)
Sažetak
Poglavlje se odnosi na jedan od dva ključna elementa marketinške strategije – segmentaciju tržišta. Opisuju se i razmatraju različiti pristupi i varijable segmentacije. U nastavku se prikazuju izbor ciljnog tržišta, te moguće osnovice za pozicioniranje poduzeća/proizvoda na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija