Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175216

Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje


Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav
Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje // Marketing / Previšić Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.


CROSBI ID: 175216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje
(Segmentation, forecasting, positioning)

Autori
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica

ISBN
953-99712-0-9

Ključne riječi
segmentacija tržišta, prognoziranje, ciljanje, pozicioniranje
(market segmentation, prognosing, targeting, positioning)

Sažetak
Poglavlje se odnosi na jedan od dva ključna elementa marketinške strategije – segmentaciju tržišta. Opisuju se i razmatraju različiti pristupi i varijable segmentacije. U nastavku se prikazuju izbor ciljnog tržišta, te moguće osnovice za pozicioniranje poduzeća/proizvoda na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067030

Profili:

Avatar Url Miroslav Mandić (autor)

Avatar Url Tihomir Vranešević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav
Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje // Marketing / Previšić Jozo ; Ozretić Dođen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.
Vranešević, T. & Mandić, M. (2004) Segmentacija tržišta, predviđanja, pozicioniranje. U: Previšić Jozo & Ozretić Dođen, Đ. (ur.) Marketing. Zagreb, Adverta.
@inbook{inbook, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Mandi\'{c}, Miroslav}, editor = {Previ\v{s}i\'{c} Jozo and Ozreti\'{c} Do\djen, \DJ.}, year = {2004}, pages = {595}, keywords = {segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, prognoziranje, ciljanje, pozicioniranje}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, predvi\djanja, pozicioniranje}, keyword = {segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, prognoziranje, ciljanje, pozicioniranje}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Mandi\'{c}, Miroslav}, editor = {Previ\v{s}i\'{c} Jozo and Ozreti\'{c} Do\djen, \DJ.}, year = {2004}, pages = {595}, keywords = {market segmentation, prognosing, targeting, positioning}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Segmentation, forecasting, positioning}, keyword = {market segmentation, prognosing, targeting, positioning}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font