Pregled bibliografske jedinice broj: 175198
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.
CROSBI ID: 175198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi
(Marketing research and marketing information systems)
Autori
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
istraživanje tržišta, vrste istraživanja, proces istraživanja, marktinški informacijski sustavi
(market research, types of the research, process of the research, marketing information systems)
Sažetak
Poglavlje obrađuje osnovne vrste i metode sekundarnog i primarnog istraživanja tržišta, te ukazuje na njegovu ulogu i značenje u upravljanju marketingom. Posebna pozornost se poklanja suvremenim marketinškim informacijskim sustavima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija