Pregled bibliografske jedinice broj: 175176
Kontrola marketinških aktivnosti
Kontrola marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.
CROSBI ID: 175176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontrola marketinških aktivnosti
(Marketing Control)
Autori
Tomašević Lišanin, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
ISBN
9539971209
Ključne riječi
analiza prodaje, tržišni udio, tržišna učinkovitost proizvoda, profitabilnost kupaca
(sales analysis, market share, product market efficiency, cutomer profitability, auditing)
Sažetak
Poglavlje se odnosi na posljednju fazu u marketinškom upravljačkom procesu – kontrolu marketinških aktivnosti. Razmatraju se važnost i razine provođenja različitih oblika marketinške kontrole i marketinške revizije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija