Pregled bibliografske jedinice broj: 175165
Organizacija marketinga
Organizacija marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.
CROSBI ID: 175165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacija marketinga
(Marketing organization)
Autori
Tomašević Lišanin, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
ISBN
9539971209
Ključne riječi
principi marketinške organizacije, upravljanje proizvodom, upravljanje markom, organizacijska kultura, implementacija marketinga
(principles of marketing organization, product managmement, brand management, organisational culture, implementation of marketing)
Sažetak
U poglavlju se razmatraju osnovni principi marketinškog organiziranja, koordinacija marketinških s aktivnostima drugih odjela, te utjecaj poslovne kulture i upravljanja promjenama na implementaciju marketinških strategija..
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija