Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175157

Planiranje marketinških aktivnosti


Tomašević Lišanin, Marija
Planiranje marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.


CROSBI ID: 175157 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Planiranje marketinških aktivnosti
(Marketing Planning)

Autori
Tomašević Lišanin, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica

ISBN
9539971209

Ključne riječi
marketing, marketinško planiranje, SWOT, marketinški plan, iprimjena marketinga
(marketing, marketing planning, SWOT, marketing plan, implementation)

Sažetak
Poglavlje obrađuje jedan od tri elementa upravljanja marketingom: planiranje. Bavi se pravilo postavljenim ciljevima, strategijama i taktikama za njihovo ostvarenje, te marketinškim planom kao pisanim dokumentom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067030


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašević Lišanin, Marija
Planiranje marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.
Tomašević Lišanin, M. (2004) Planiranje marketinških aktivnosti. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Marketing. Zagreb, Adverta.
@inbook{inbook, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, year = {2004}, pages = {595}, keywords = {marketing, marketin\v{s}ko planiranje, SWOT, marketin\v{s}ki plan, iprimjena marketinga}, isbn = {9539971209}, title = {Planiranje marketin\v{s}kih aktivnosti}, keyword = {marketing, marketin\v{s}ko planiranje, SWOT, marketin\v{s}ki plan, iprimjena marketinga}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, year = {2004}, pages = {595}, keywords = {marketing, marketing planning, SWOT, marketing plan, implementation}, isbn = {9539971209}, title = {Marketing Planning}, keyword = {marketing, marketing planning, SWOT, marketing plan, implementation}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font