Pregled bibliografske jedinice broj: 175157
Planiranje marketinških aktivnosti
Planiranje marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.
CROSBI ID: 175157 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planiranje marketinških aktivnosti
(Marketing Planning)
Autori
Tomašević Lišanin, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
ISBN
9539971209
Ključne riječi
marketing, marketinško planiranje, SWOT, marketinški plan, iprimjena marketinga
(marketing, marketing planning, SWOT, marketing plan, implementation)
Sažetak
Poglavlje obrađuje jedan od tri elementa upravljanja marketingom: planiranje. Bavi se pravilo postavljenim ciljevima, strategijama i taktikama za njihovo ostvarenje, te marketinškim planom kao pisanim dokumentom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija