Pregled bibliografske jedinice broj: 17511
Tržišne mogućnosti razvoja agroturizma u Istri
Tržišne mogućnosti razvoja agroturizma u Istri // XXXIV. Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem / Varga, Boris (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1998. str. 203-205 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 17511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišne mogućnosti razvoja agroturizma u Istri
(Market Development Possibilities of Agrotourism in Istria)
Autori
Bošković, Desimir ; Ružić, Pavlo ; Tomčić, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
XXXIV. Znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem
/ Varga, Boris - Zagreb : Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1998, 203-205
Skup
XXXIV. Znanstveni skup hrvatskih agronoma
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.02.1998. - 28.02.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
selektivni oblici ponude; agroturizam; tržišni trendovi; razvoj; kvaliteta; potražnja
(selective tourism aspects;; agroturism; development; quality; tourism demand; ecology)
Sažetak
Analize razvoja turističkog proizvoda Istre pokazuju da dosadašnji dinamičan rast nije na adekvatan način pratio sve zahtjevnije potrebe i interese gostiju, tako je u posljednje vrijeme sve veći raskorak između ključnih karakteristika naše ponude i zahtjeva sve probirljivijeg svjetskog tržišta.
Agroturizam kao selektivni oblik turizma šansa je kojom se revaloriziraju i revitaliziraju gospodarske vrijednosti , zemljišne površine, stambeni i gospodarski prostori sela, objekata i sl.. Cilj ovog rada je istražiti koliko se od ukupno 18.000 poljoprivrednih domaćinstava u Istri može uz koje uvjete, sredstva i vrijeme, na koje načine, sa kojim poticajima i sl. uključiti u bavljenje ovim segmentom turističke ponude. Time bi se došlo i do mogućih efekata povećanja proizvodnje na seoskim gazdinstvima, povratak i zadržavanje mladih na selu. Analiziraju se i navode kapaciteti koji se mogu u dogledno vrijeme izgraditi, način marketinškog nastupa i ukupni efekti ponude agroturizma Istre.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija