Pregled bibliografske jedinice broj: 175070
Osobna prodaja kao element marketing miksa u osiguravajućem društvu - primjer Basler osiguranja
Osobna prodaja kao element marketing miksa u osiguravajućem društvu - primjer Basler osiguranja, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 175070 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osobna prodaja kao element marketing miksa u osiguravajućem društvu - primjer Basler osiguranja
(Personal selling as an element of marketing mix in insurance companies - an example of Basler osiguranje)
Autori
Luketić, Lorna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2003
Stranica
44
Mentor
Tomašević Lišanin Marija
Ključne riječi
osobna prodaja; osiguranje; Basler
(personal selling; insurance; Basler)
Sažetak
Diplomski rad obrađuje problematiku osobne prodaje u osiguravajućim društvima. Prodajni proces se analizira na primjeru osiguravajućeg društva Basler
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA