Pregled bibliografske jedinice broj: 174780
Važnost i poslovna opravdanost uvođenja CRM-a u hrvatskim financijskim institucijama
Važnost i poslovna opravdanost uvođenja CRM-a u hrvatskim financijskim institucijama, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 174780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost i poslovna opravdanost uvođenja CRM-a u hrvatskim financijskim institucijama
(Importance and business justificaton of the CRM introduction into Croatian financial institutions)
Autori
Kvesić, Trpimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2004
Stranica
153
Mentor
Tihomir Vranešević
Ključne riječi
upravljanje odnosima s kupcima; financijske institucije; Hrvatska
(Customer relationship management; financial institutions; Croatia)
Sažetak
Magistarski rad obrađuje relevantna područja primjene kao, i potencjalne probleme tijekom primjene suvremenih sutava upravljanja kupcima u financijskim institucijama u RH
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija