Pregled bibliografske jedinice broj: 174285
Marketing logističkoga sustava
Marketing logističkoga sustava // Naše more - pomorski znanstveni časopis, 50 (2003), 1-2; 61-67 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 174285 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing logističkoga sustava
(Marketing in Logistic System)
Autori
Pupovac, Drago ; Zelenika, Ratko ; Boras, Ivan
Izvornik
Naše more - pomorski znanstveni časopis (0469-6255) 50
(2003), 1-2;
61-67
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
marketing; logistički sustav; logističke usluge konkurentnost
(marketing; logistic systems; logistic services; competitiveness)
Sažetak
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest istražiti značenje marketinga u upravljanju logističkim aktivnostima logističkih sustava, odnosno može li i u kojoj mjeri marketing biti čimbenikom rasta i razvoja logističkih programa, kreiranja potražnje i sagledavanja odnosa izvan logističkoga sustava koji se mogu odraziti na proces planiranja i efikasnost logističkih sustava. Dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za identificiranje vrste logističkih usluga i razine kvalitete logističkih usluga koju odgovarajući logistički sustav treba osigurati, a s ciljem stjecanja konkurentskih prednosti postizanjem optimalnih performanci logističkoga sustava na svim razinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- -