Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 173944

Suradnja škole i obitelji


Mrkonjić, Anđelko; Kolega, Maja
Suradnja škole i obitelji // Škola bez slabih učenika / Stevanović, Marko (ur.).
Pula: Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004. str. 325-332 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)


CROSBI ID: 173944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suradnja škole i obitelji
(Collaboration between school and family)

Autori
Mrkonjić, Anđelko ; Kolega, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni

Izvornik
Škola bez slabih učenika / Stevanović, Marko - Pula : Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004, 325-332

Skup
Škola bez slabih učenika

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 28.10.2004. - 30.10.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
školski sustav; škola; kriza; obitelj; suradnja; komunikacija; rezultati
(school system; school; crisis; family; collaboration; communication; results)

Sažetak
Sustav školstva nalazi se u svojevrsnoj krizi. To krizno stanje uočavamo putem raznih indikatora koje autori dijele u dvije podskupine: (a) indikatori kvalitativne ; (b) indikatori kvantitativne naravi. Uzroci krize višeslojni su i raznoliki, te ih različiti autori na različite načine sistematiziraju i klasificiraju. Dosadašnja istraživanja i promišljanja upozoravaju na obrnutu proporcionalnost vertikale školskog sustava, rezultati izraženi efikasnošću (prolaznošću, numerus clausus) opadaju. Analogno tome, što više idemo u vertikalu školskog sustava, opada suradnja škole i obitelji. Temeljem toga, u radu se polazi od teze da je suradnja škole i obitelji relevantan čimbenik u razvoju i postignućima učenika. U radu autori propituju suradnju škole i obitelji na razini školskih podsustava - predškolskog, osmoškolskog i srednjoškolskog segmenta odgoja i obrazovanja imajući u vidu učenika u epicentru na kojeg djeluju: škola, obitelj, okolina i razni drugi društveni čimbenici. Što je ta utjecajna suradnja više sinkronizirana, očekivani su rezultati razvoja učenika veći.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0070011

Profili:

Avatar Url Anđelko Mrkonjić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mrkonjić, Anđelko; Kolega, Maja
Suradnja škole i obitelji // Škola bez slabih učenika / Stevanović, Marko (ur.).
Pula: Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004. str. 325-332 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
Mrkonjić, A. & Kolega, M. (2004) Suradnja škole i obitelji. U: Stevanović, M. (ur.)Škola bez slabih učenika.
@article{article, author = {Mrkonji\'{c}, An\djelko and Kolega, Maja}, editor = {Stevanovi\'{c}, M.}, year = {2004}, pages = {325-332}, keywords = {\v{s}kolski sustav, \v{s}kola, kriza, obitelj, suradnja, komunikacija, rezultati}, title = {Suradnja \v{s}kole i obitelji}, keyword = {\v{s}kolski sustav, \v{s}kola, kriza, obitelj, suradnja, komunikacija, rezultati}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mrkonji\'{c}, An\djelko and Kolega, Maja}, editor = {Stevanovi\'{c}, M.}, year = {2004}, pages = {325-332}, keywords = {school system, school, crisis, family, collaboration, communication, results}, title = {Collaboration between school and family}, keyword = {school system, school, crisis, family, collaboration, communication, results}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font