Pregled bibliografske jedinice broj: 173944
Suradnja škole i obitelji
Suradnja škole i obitelji // Škola bez slabih učenika / Stevanović, Marko (ur.).
Pula: Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004. str. 325-332 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 173944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja škole i obitelji
(Collaboration between school and family)
Autori
Mrkonjić, Anđelko ; Kolega, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Škola bez slabih učenika
/ Stevanović, Marko - Pula : Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004, 325-332
Skup
Škola bez slabih učenika
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 28.10.2004. - 30.10.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
školski sustav; škola; kriza; obitelj; suradnja; komunikacija; rezultati
(school system; school; crisis; family; collaboration; communication; results)
Sažetak
Sustav školstva nalazi se u svojevrsnoj krizi. To krizno stanje uočavamo putem raznih indikatora koje autori dijele u dvije podskupine: (a) indikatori kvalitativne ; (b) indikatori kvantitativne naravi. Uzroci krize višeslojni su i raznoliki, te ih različiti autori na različite načine sistematiziraju i klasificiraju. Dosadašnja istraživanja i promišljanja upozoravaju na obrnutu proporcionalnost vertikale školskog sustava, rezultati izraženi efikasnošću (prolaznošću, numerus clausus) opadaju. Analogno tome, što više idemo u vertikalu školskog sustava, opada suradnja škole i obitelji. Temeljem toga, u radu se polazi od teze da je suradnja škole i obitelji relevantan čimbenik u razvoju i postignućima učenika. U radu autori propituju suradnju škole i obitelji na razini školskih podsustava - predškolskog, osmoškolskog i srednjoškolskog segmenta odgoja i obrazovanja imajući u vidu učenika u epicentru na kojeg djeluju: škola, obitelj, okolina i razni drugi društveni čimbenici. Što je ta utjecajna suradnja više sinkronizirana, očekivani su rezultati razvoja učenika veći.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija