Pregled bibliografske jedinice broj: 173419
Strategije učenja i poučavanja
Strategije učenja i poučavanja // Drugi sastanak županijskog stručnog vijeća učitelja engleskog jezika
Zagreb, Hrvatska, 2004. (plenarno, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 173419 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije učenja i poučavanja
(Learning and Teaching Strategies)
Autori
Narančić Kovač, Smiljana ; Andraka, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Drugi sastanak županijskog stručnog vijeća učitelja engleskog jezika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.01.2004
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
EFL; learning strategies; teaching strategies; young learners
Sažetak
Theoretical context of several learning strategies has been discussed, and their practical values have been exemplified. Teaching strategies have been considered with special emphasis on young learners, and several teaching strategies have been suggested with respect to various aspects of teaching practice: planning, grammar, discipline, etc.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija