Pregled bibliografske jedinice broj: 173380
Nastava književnosti kao poticaj (Književni pouk kot spodbuda)
Nastava književnosti kao poticaj (Književni pouk kot spodbuda) // 5. strokovno posvetovanje Bralnega društva Slovenije "Pogovor o prebranem besedilu" : zbornik radova / Ivšek, Milena (ur.).
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2003. str. 91-110 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 173380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava književnosti kao poticaj (Književni pouk kot spodbuda)
(Literature Teaching as a Stimulus (literary education as an incentive))
Autori
Narančić Kovač, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
5. strokovno posvetovanje Bralnega društva Slovenije "Pogovor o prebranem besedilu" : zbornik radova
/ Ivšek, Milena - Ljubljana : Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2003, 91-110
Skup
Strokovno posvetovanje Bralnega društva Slovenije "Pogovor o prebranem besedilu" (5 ; 2003)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 08.09.2003
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
književnost; nastava; kreativno čitanje; kritičko mišljenje; osobni odgovor
(literature; teaching; creative reading; critical thinking; personal response)
Sažetak
Na primjeru metodičke obrade suvremene basne Arnolda Lobela pokazuje se kako nastava može potaknuti učenike na kreativno čitanje i individualnu interpretaciju književnosti. Zagovara se pristup utemeljen na jedinstvenim mogućnostima književnoga djela, a koji potiče na razmišljanje. Prikazuju se rezultati takva pristupa utemeljeni na istraživanju reakcija sedmoškolaca u susretu s basnom "Deva pleše".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA