Pregled bibliografske jedinice broj: 173050
Vzgoja in izobraževanje nadarjenih učencev v tradicionalnih in kvalitetnih šolah
Vzgoja in izobraževanje nadarjenih učencev v tradicionalnih in kvalitetnih šolah // Nadarjeni med teorijo in prakso : zbornik prispevkov : mednarodni znanstveni simpozij = The gifted between theory and practice : collection of scientific papers : international scientific symposium / Blažič, Marjan (ur.).
Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene, 2003. str. 358-364 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 173050 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vzgoja in izobraževanje nadarjenih učencev v tradicionalnih in kvalitetnih šolah
(Education of gifted students in traditional and guality schools)
Autori
Stevanović, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nadarjeni med teorijo in prakso : zbornik prispevkov : mednarodni znanstveni simpozij = The gifted between theory and practice : collection of scientific papers : international scientific symposium
/ Blažič, Marjan - Novo Mesto : Slovensko združenje za nadarjene, 2003, 358-364
ISBN
961-90952-2-7
Skup
Nadarjeni med teorijo in prakso = The gifted between theory and practice
Mjesto i datum
Otočec, slovenija, 05.06.2001. - 06.06.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nadareni učenici; tradicionalna škola; lični poterncijal; kvalirtetna škola
(gifted students; traditional school; personality potrentials; guality schools)
Sažetak
Darovitog učenika danas promatramo kao pojedinca koji ima razvijen jedinstven sklop osobina ličnosti koje se mogu razvijati u kalitetnoj školi. Kvalitetna škola je škola stvaralaštva. Učenje se zasniva na samostalnim, partnerskim i timskim istraživačkim postupcima na projektima i projektnim zadacima. Učenik se u podjednakoj mjeri može razvijati na kognitivnom, afektivnim i psihomotoričkom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0140014
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Marko Stevanović
(autor)