Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 173016

Dihotomijske i holističke paradigme nastave usmjerene na "ličnost učenika" i "na gradivo"


Stevanović, Marko
Dihotomijske i holističke paradigme nastave usmjerene na "ličnost učenika" i "na gradivo" // 13. križevački pedagoški dani : Škola nade - znanje i obrazovanje : poruke / Crnčić, Josip ; Puževski, Valentin (ur.).
Križevci: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2004. str. 88-100 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 173016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dihotomijske i holističke paradigme nastave usmjerene na "ličnost učenika" i "na gradivo"
(Difference and holistic form teaching to be an "personality student" and "program")

Autori
Stevanović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
13. križevački pedagoški dani : Škola nade - znanje i obrazovanje : poruke / Crnčić, Josip ; Puževski, Valentin - Križevci : Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2004, 88-100

ISBN
953-98963-1-2

Skup
Križevački pedagoški dani (13 ; 2003)

Mjesto i datum
Križevci, Hrvatska, 2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
nastava; učenik; program
(teaching; student; program)

Sažetak
Elaborira se stav i djelovanje nastavnika u odnosu prema ličnosti učenika i gradivu (znanju) koje učenik treba stjecati vlastitim istraživačkim djelovanjem. Teorijsko-empirijskim istraživanjem došao je do spoznaje da nema svrhe dihotomijski pristup u smislu da se preferira samo ličnost ili samo znanje učenika (gradivo), nego je potrebno osigurati holistički pristup i cjelovito promatrati ličnost učenika koju treba uključiti u stvaralačke procese da bi došla do stvaralačkog rezultata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0140014

Ustanove:
Filozofski fakultet, Pula

Profili:

Avatar Url Marko Stevanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stevanović, Marko
Dihotomijske i holističke paradigme nastave usmjerene na "ličnost učenika" i "na gradivo" // 13. križevački pedagoški dani : Škola nade - znanje i obrazovanje : poruke / Crnčić, Josip ; Puževski, Valentin (ur.).
Križevci: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2004. str. 88-100 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Stevanović, M. (2004) Dihotomijske i holističke paradigme nastave usmjerene na "ličnost učenika" i "na gradivo". U: Crnčić, J. & Puževski, V. (ur.)13. križevački pedagoški dani : Škola nade - znanje i obrazovanje : poruke.
@article{article, author = {Stevanovi\'{c}, Marko}, year = {2004}, pages = {88-100}, keywords = {nastava, u\v{c}enik, program}, isbn = {953-98963-1-2}, title = {Dihotomijske i holisti\v{c}ke paradigme nastave usmjerene na "li\v{c}nost u\v{c}enika" i "na gradivo"}, keyword = {nastava, u\v{c}enik, program}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor, Ogranak}, publisherplace = {Kri\v{z}evci, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stevanovi\'{c}, Marko}, year = {2004}, pages = {88-100}, keywords = {teaching, student, program}, isbn = {953-98963-1-2}, title = {Difference and holistic form teaching to be an "personality student" and "program"}, keyword = {teaching, student, program}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor, Ogranak}, publisherplace = {Kri\v{z}evci, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font