Pregled bibliografske jedinice broj: 173016
Dihotomijske i holističke paradigme nastave usmjerene na "ličnost učenika" i "na gradivo"
Dihotomijske i holističke paradigme nastave usmjerene na "ličnost učenika" i "na gradivo" // 13. križevački pedagoški dani : Škola nade - znanje i obrazovanje : poruke / Crnčić, Josip ; Puževski, Valentin (ur.).
Križevci: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2004. str. 88-100 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 173016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dihotomijske i holističke paradigme nastave usmjerene na "ličnost učenika" i "na gradivo"
(Difference and holistic form teaching to be an "personality student" and "program")
Autori
Stevanović, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
13. križevački pedagoški dani : Škola nade - znanje i obrazovanje : poruke
/ Crnčić, Josip ; Puževski, Valentin - Križevci : Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak, 2004, 88-100
ISBN
953-98963-1-2
Skup
Križevački pedagoški dani (13 ; 2003)
Mjesto i datum
Križevci, Hrvatska, 2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava; učenik; program
(teaching; student; program)
Sažetak
Elaborira se stav i djelovanje nastavnika u odnosu prema ličnosti učenika i gradivu (znanju) koje učenik treba stjecati vlastitim istraživačkim djelovanjem. Teorijsko-empirijskim istraživanjem došao je do spoznaje da nema svrhe dihotomijski pristup u smislu da se preferira samo ličnost ili samo znanje učenika (gradivo), nego je potrebno osigurati holistički pristup i cjelovito promatrati ličnost učenika koju treba uključiti u stvaralačke procese da bi došla do stvaralačkog rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA