Pregled bibliografske jedinice broj: 172971
Implementacija marketing koncepta u virtualnom bankarstvu
Implementacija marketing koncepta u virtualnom bankarstvu, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 172971 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija marketing koncepta u virtualnom bankarstvu
(Implementation Marketing Concept in Virtual Bank)
Autori
Depolo, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
30.09
Godina
2003
Stranica
76
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
banka; internet; klijenti; interakcija
(Bank; Internet; Clients; Interaction)
Sažetak
Ovaj se rad u cijelosti bavi bankom i Internetom, dvama svjetovima koji se toliko razlikuju, pogotovo po ciljevima kojima teže, no ipak danas su vrlo bliski, tako da je pravi izazov pronaći njihovu dodirnu točku. Izazov koji poprima različite aspekte: tehnološki, pravni, ekonomski i financijski. //Bankarstvo je u današnje vrijeme u središtu radikalnih promjena. Sve više nastoji pratiti nove potrebe klijenata, počevši upravo od eksperimentiranja s novim distribucijskim kanalima. U tom smislu govorimo o home banking-u, odnosno o mogućnosti korištenja tradicionalnih bankarskih usluga izravno iz vlastitog doma ili ureda.// Ideja o korištenju elektronske komunikacijske mreže nastala je u SAD-u i očito je da na američkom kontinentu ovaj novi način općenja s klijentelom daleko prednjači u odnosu na ostatak svijeta. Dok su evropske banke tek nedavno prešle granicu između informativnog i dispozitivnog virtualnog bankarstva, u glavnim američkim bankama je ono vrlo konsolidirano. Nove tehnološke mogućnosti i izravni oblici bankovnog poslovanja javljaju se i na tržištu Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA