Pregled bibliografske jedinice broj: 172960
Didaktičko-metodskite aspekti na interaktivnata tvorečka komunikacija
Didaktičko-metodskite aspekti na interaktivnata tvorečka komunikacija // Sovremenoto predučilišno vospitanie i osnovno obrazovanie : sostojbi i perspektivi
Sjeverna Makedonija, 2003. str. 283-298 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 172960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktičko-metodskite aspekti na interaktivnata tvorečka komunikacija
(Didactic-metodic aspect interchange creation communicate)
Autori
Stevanović, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Sovremenoto predučilišno vospitanie i osnovno obrazovanie : sostojbi i perspektivi
Mjesto i datum
Sjeverna Makedonija, 2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
modernata didaktika; tvorečka ličnost
(modern didactic; creativity personality)
Sažetak
Učestvoto i tvorečkoto simetrično komuniciranje na učenicite vo site faze na nastavniot proces se bitni karakteristiki na sovremenata didaktika, kako opšta teorija na nastavata. Sovremenata didaktika si postavuva za zadača teoretski da gi razrabatii da gi vo tvorečikot interpersonalen nastaven proces recentnite dostignuvanja do koi došle aktualnite naučni dicsiplini, kako štose:krersatologijata, ergologijata, ekologijata i viktimologijata. Moderna didaktika vo centarot na svojot interes go stava učenikot kako tvorečka ličnost, i bklučuva voanternativnite i pluralistički nastavni procesi različni brojni formacii (nastavni formi), nastavni metodi i t.n. Učenikot se javuva kako subjekt na sopstveniot razvoj i kako aktivna kategorija, a nastavnikot go sledi, go pottiknuva i go nasočuva.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA