Pregled bibliografske jedinice broj: 172945
Oglašavanje na virtualnim tržištima
Oglašavanje na virtualnim tržištima, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 172945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oglašavanje na virtualnim tržištima
(Advertasing on Virtual Markets)
Autori
Starčević, Kristijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
17.12
Godina
2003
Stranica
75
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
internet komunikacija; virtualna tržišta;
(Interenet Communication; Virtual Markets)
Sažetak
Poslovanje u suvremenim uvjetima privređivanja traži načine za oglašavanjem koji će uz najmanje moguće troškove polučiti maksimalni marketinški efekt. Oglašavanje na virtualnom tržištu je značajno jeftinije od tradicionalnih oblika oglašavanja. Istovremeno, suvremeno poslovanje traži načine kako da poveća postojeću bazu korisnika. Oglašavanje na virtualnom tržištu, uslijed golemog medijskog prostora predstavlja nemjerljivo veliku bazu potencijalnih korisnika različitih profila.//Poduzeća su često ograničena veličinom oglasnog prostora, a samim time i sadržajem te vremenskom dužinom trajanja oglasa što se u konačnici odražava na nedovoljnu količinu informacija koje žele prenijeti krajnjim korisnicima. Oglašavanjem na virtualnim tržištima ova fundamentalna ograničenja tradicionalnih oblika oglašavanja su prevaziđena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA