Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 172940

Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj


Lončarić, Dina
Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 172940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj
(The Role of Marketing in the Improvement of the Life Quality in the Republic of Croatia)

Autori
Lončarić, Dina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
18.12

Godina
2003

Stranica
164

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
kvaliteta života; marketing; Republika Hrvatska
(quality of life; marketing; The Republic of Croatia)

Sažetak
Unapređenje kvalitete života jedan je od razvojnih ciljeva suvremenog društva. Ona je u velikoj mjeri određena objektivnim okolnostima u kojima se odvija život, pa se ekonomsko i socijalno blagostanje smatraju glavnim odrednicama kvalitetnog života. Ekonomsko i socijalno blagostanje posljedice su gospodarskog razvoja i rezultiraju zadovoljavanjem potreba pojedinaca i društva u cjelini.//Osnovu kvalitetnog života čine zadovoljene ljudske potrebe, a marketing kao društveni proces, te filozofija poslovanja i življenja doprinosi povećanju razine blagostanja u društvu i time kvalitete života. Utvrđeno je da se navedeno ostvaruje multiplikacijom djelovanja na mikro i makro razini uz istovremeno prilagođavanje marketinga uvjetima iz okruženja. Rezultati istraživanja predmetnog znanstvenog magistarskog rada nadalje ukazuju i na dominantno značenje ekonomske dimenzije u procjenama kvalitete života, te da su nezadovoljene osnovne potrebe dijela stanovništva ograničavajući čimbenik razvoja.//Dakle, marketing kao društveni proces doprinosi ostvarenju gospodarskog i društvenog napretka i to implementacijom tržišne orijentacije na makro i mikroplanu, te realizacijom strategije kvalitete života. Iz navedenoga se izvodi zaključak da je kvaliteta života ključna odrednica upravljanja marketingom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Dina Lončarić (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Dina
Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Lončarić, D. (2003) 'Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj', magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, year = {2003}, pages = {164}, keywords = {kvaliteta \v{z}ivota, marketing, Republika Hrvatska}, title = {Marketing u funkciji unapre\djenja kvalitete \v{z}ivota u Republici Hrvatskoj}, keyword = {kvaliteta \v{z}ivota, marketing, Republika Hrvatska}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina}, year = {2003}, pages = {164}, keywords = {quality of life, marketing, The Republic of Croatia}, title = {The Role of Marketing in the Improvement of the Life Quality in the Republic of Croatia}, keyword = {quality of life, marketing, The Republic of Croatia}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font