Pregled bibliografske jedinice broj: 172940
Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj
Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 172940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj
(The Role of Marketing in the Improvement of the Life Quality in the Republic of Croatia)
Autori
Lončarić, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
18.12
Godina
2003
Stranica
164
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
kvaliteta života; marketing; Republika Hrvatska
(quality of life; marketing; The Republic of Croatia)
Sažetak
Unapređenje kvalitete života jedan je od razvojnih ciljeva suvremenog društva. Ona je u velikoj mjeri određena objektivnim okolnostima u kojima se odvija život, pa se ekonomsko i socijalno blagostanje smatraju glavnim odrednicama kvalitetnog života. Ekonomsko i socijalno blagostanje posljedice su gospodarskog razvoja i rezultiraju zadovoljavanjem potreba pojedinaca i društva u cjelini.//Osnovu kvalitetnog života čine zadovoljene ljudske potrebe, a marketing kao društveni proces, te filozofija poslovanja i življenja doprinosi povećanju razine blagostanja u društvu i time kvalitete života. Utvrđeno je da se navedeno ostvaruje multiplikacijom djelovanja na mikro i makro razini uz istovremeno prilagođavanje marketinga uvjetima iz okruženja. Rezultati istraživanja predmetnog znanstvenog magistarskog rada nadalje ukazuju i na dominantno značenje ekonomske dimenzije u procjenama kvalitete života, te da su nezadovoljene osnovne potrebe dijela stanovništva ograničavajući čimbenik razvoja.//Dakle, marketing kao društveni proces doprinosi ostvarenju gospodarskog i društvenog napretka i to implementacijom tržišne orijentacije na makro i mikroplanu, te realizacijom strategije kvalitete života. Iz navedenoga se izvodi zaključak da je kvaliteta života ključna odrednica upravljanja marketingom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija