Pregled bibliografske jedinice broj: 172838
O interpretaciji znaËenja u govoru nastavnika stranog jezika
O interpretaciji znaËenja u govoru nastavnika stranog jezika // Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 189-200 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 172838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O interpretaciji znaËenja u govoru nastavnika stranog jezika
(On the interpretation of meaning in foreign language teacher talk)
Autori
Čurković Kalebić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
/ Granić, Jagoda - Zagreb : Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005, 189-200
ISBN
953-96391-6-6
Skup
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 14.05.2005. - 16.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastavnik ; iskaz ; značenje ; razine govora ; razredni dijalog
(teacher ; utterance ; meaning ; speech levels ; classroom dialogue)
Sažetak
U radu se razmatraju vrste značenja nastavnikovih iskaza u verbalnoj interakciji na satu stranog jezika. Govor nastavnika se analizira s obzirom na nekoliko razina interpretacije značenja u toj specifičnoj govornoj situaciji. Istraživanje se vrši na prijepisu snimaka razrednog dijaloga na satu engleskog jezika u osnovnoj školi ( 1.- 7. razred ).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA