Pregled bibliografske jedinice broj: 172788
Cijene
Cijene // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 201-228
CROSBI ID: 172788 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cijene
(Prices)
Autori
Prebežac, Darko ; Piri Rajh, Sunčana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
201-228
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
politike određivanja cijena, metode određivanja cijena
(pricing policy, pricing methods)
Sažetak
U radu se definira pojam cijene, zatim se prikazuju i opisuju determinante u procesu određivanja cijena. Nadalje, prikazuju se i opisuju teorijski pristupi u određivanju cijena. Navode se i objašnjavaju politike, te metode određivanja cijena. Objašnjava se i iniciranje i reagiranje na promjene cijena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija