Pregled bibliografske jedinice broj: 172782
Ponašanje potrošača
Ponašanje potrošača // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 107-130
CROSBI ID: 172782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje potrošača
(Consumer Behavior)
Autori
Kesić, Tanja ; Piri Rajh, Sunčana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
107-130
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
ponašanje potrošača, osobni čimbenici, društveni čimbenici, psihološki procesi, proces odlučivanja
(consumer behavior, personal factors, social factors, decision process)
Sažetak
U radu se obrađuje teorija ponanašanja potrošača. Opisuju se obilježja ponašanja potrošača, čimbenici ponašanja potrošača, te proces donošenja odluka o kupnji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija