Pregled bibliografske jedinice broj: 172758
Didaktika
Didaktika. Rijeka: Digital Point, 2003 (monografija)
CROSBI ID: 172758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktika
(Didactic)
Autori
Stevanović, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Digital Point
Grad
Rijeka
Godina
2003
Stranica
358
ISBN
953-6345-05-6
Ključne riječi
didaktika; nastava; poučavanje; učenik; nastavnik; program
(didactic; teaching; pupil; teacher; program)
Sažetak
Futurološka didaktička zasnovanost, novi položaj učenika u nastavnom procesu, suvremene uloge nastavnika i zajednice svih subjekata u nastavi, središnja su pitanja ove Didaktike. Ona u temelje nastavnog procesa stavlja učenika sa svim njegovim potrebama i mogućnostima, s ciljem da mu pomogne u učenju i izgrađivanju vlastite autonomne, slobodne, istraživačke i stvaralačke ličnosti. Napuštaju se tradicioalni pogledi na uloge učenika i nastavnika. Nastavnik se javlja kao organizator i ravnopravni partner, a učenik kao istraživač i recipijent koji bez nastavnikovog posredovanja dolazi u izravan doticaj s gradivom i otkriva njegove eksplicitne i implicitne znakove, kodove, značenja i poruke. Tek u svijesti učenika gradivo dobiva pravu vrijednost. Didaktika je strukturirana iz osam cjelina: Didaktika kao znanost ; Nastavni proces i njegove zakonitosti ; Sadržaj i program nastave ; Organizacija nastave ; Tehnologija nastave ; Provjeravanje i vrednovanje rezultata nastave ; Tipološka diferencijacija škola i Razvojni smjerovi didaktike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija