Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 172754

Škola po mjeri učenika


Stevanović, Marko
Škola po mjeri učenika. Varaždinske Toplice: Tonimir, 2004 (monografija)


CROSBI ID: 172754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Škola po mjeri učenika
(School without low grades/bad students)

Autori
Stevanović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Tonimir

Grad
Varaždinske Toplice

Godina
2004

Stranica
336

ISBN
953-7069-28-1

Ključne riječi
Škola; poučavati; stvaralac; deskriptivni model; sub-modeli
(School; teach; creator; descriptive model; submodel)

Sažetak
Knjiga je prvenstveno namijenjena studentima nastavničkih škola i fakulteta, učiteljima i nastavnicima u osnovnim i srednjim školama te sveučilišnim profesorima koji izvode nastavu didaktike i pojedinih metodika. Nastala je kao rezultat teorijsko-empirijskih i eksperimentalnih istraživanja u okviru znanstvenoistraživačog projekta "Škola bez slabnih učenika/ocjena", realiziranog kao pedagoški eksperiment školske 2003./2004. godine. Projekt je financiralo Ministarstvo znanosti, brazovanja i športa. U ovoj znanstvenoj studiji prvenstveno se elaboriraju teorijske didaktičko-metodičke osnove suvremene nastave zasnovane na primjeni autorovog deskriptivnog modela kao nezavisne varijable. Deskriptivni model ima deset podmodela: kreativno-stvaralački, problemsko-istraživački, recepcijsko-estetički, esejističko-sintetički, algoritamsko-matematički, egzemplarno-paradigmatski, multimedijsko-višeizvorni, kompjutorsko-simulacijski, književno-umjetnički i strukturalno-grafički. Ovo je otvoreni model čime se nastavnicima pruža mogućnost izmjena i dopuna, sukladno konkretnim uvjetima pod kojim ga realiziraju. Svaki podmodel je strukturiran iz više različitih vidova stvaralačkih aktivnosti. Tako kreativno-stvaralački model sadrži krerativno i kritiko čitanje i formuliranje naslova, s konkretnim primjerima iz nastavne prakse. Ili, problemsko-istraživački podmodel ima sljedeće sadržaje primjene: formuliranje problema, dekomponiranje, formuliranje hipoteza, sastavljanje plana istraživanja, zakjučivanje na osnovi pročitanog teksta i formuliranje problema, sastavljanje liste problema i problemsko učenje. Osnovna svrha deskriptivnog modela jeste škola bez slabih učenika (ocjena najmanje dobar (3)), educiranje svakog učenika za stvaralačko djelovanje u području za koje ima dispozicije i pokazuje najveći interes i osposobljavanje u metodama i tehnikama intelektualnog rada za cjeloživotno učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0140014

Profili:

Avatar Url Marko Stevanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stevanović, Marko
Škola po mjeri učenika. Varaždinske Toplice: Tonimir, 2004 (monografija)
Stevanović, M. (2004) Škola po mjeri učenika. Varaždinske Toplice, Tonimir.
@book{book, author = {Stevanovi\'{c}, Marko}, year = {2004}, pages = {336}, keywords = {\v{S}kola, pou\v{c}avati, stvaralac, deskriptivni model, sub-modeli}, isbn = {953-7069-28-1}, title = {\v{S}kola po mjeri u\v{c}enika}, keyword = {\v{S}kola, pou\v{c}avati, stvaralac, deskriptivni model, sub-modeli}, publisher = {Tonimir}, publisherplace = {Vara\v{z}dinske Toplice} }
@book{book, author = {Stevanovi\'{c}, Marko}, year = {2004}, pages = {336}, keywords = {School, teach, creator, descriptive model, submodel}, isbn = {953-7069-28-1}, title = {School without low grades/bad students}, keyword = {School, teach, creator, descriptive model, submodel}, publisher = {Tonimir}, publisherplace = {Vara\v{z}dinske Toplice} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font