Pregled bibliografske jedinice broj: 172678
Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj u konceptu cjeloživotnog učenja
Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj u konceptu cjeloživotnog učenja // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 157-164 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 172678 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj u konceptu cjeloživotnog učenja
(Adult education in Croatia within the concept of lifelong learning)
Autori
Lavrnja, Ilija ; Klapan, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 157-164
Skup
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 08.10.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje odraslih; cjeloživotno učenje
(adult education; lifelong learning)
Sažetak
U radu se raspravlja o obrazovanju odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja kao o svojevrsnoj "novoj filozofiji" obrazovanja koja je postala geslo reformi obrazovanja u suvremenom svijetu. U radu se analiziraju pretpostavke dosadašnjeg razvoja obrazovanja odraslih i prikazuje stanje sadašnjeg razvoja. Na temelju toga izlažu se nužne pretpostavke za brže promjene na planu obrazovanja odraslih, te se ukazuje na ulogu društvenih čimbenika i subjekata koji mogu pridonijeti konkretnim promjenama na planu obrazovanja odraslih da bi se ono približilo razvojnim standardima razvijenog svijeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija