Pregled bibliografske jedinice broj: 172566
Povijest 20. stoljeća u kurikulumu povijesti u Hrvatskoj. Kakva bi trebala biti i kakva jest naša nastava povijesti i zašto je 20. stoljeće najvažnije
Povijest 20. stoljeća u kurikulumu povijesti u Hrvatskoj. Kakva bi trebala biti i kakva jest naša nastava povijesti i zašto je 20. stoljeće najvažnije // Povijest u nastavi, 2 (2004), 68-76 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 172566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povijest 20. stoljeća u kurikulumu povijesti u Hrvatskoj. Kakva bi trebala biti i kakva jest naša nastava povijesti i zašto je 20. stoljeće najvažnije
(20th Century in Croatian History Curriculum.)
Autori
Jakovina, Tvrtko
Izvornik
Povijest u nastavi (1334-1375) 2
(2004);
68-76
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Nastava povijesti; 20. stoljeće
(History Teaching; 20th Century)
Sažetak
Nastava povijesti, 20. stoljeće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest
POVEZANOST RADA