Pregled bibliografske jedinice broj: 172229
Koliko nas košta kvaliteta
Koliko nas košta kvaliteta // Čovjek - ključ uspjeha u turizmu
Opatija, Hrvatska: Hrvatska turistička zajednica, 2003. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 172229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koliko nas košta kvaliteta
(Which are the quality costs)
Autori
Peršić, Milena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Izvornik
Čovjek - ključ uspjeha u turizmu
/ - : Hrvatska turistička zajednica, 2003
Skup
Čovjek - ključ uspjeha u turizmu
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 09.04.2003. - 10.04.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
turizam; kvaliteta; troškovi; zaposleni; edukacija
(tourism; quality; costs; emploie; education)
Sažetak
Troškovi kvalitete postaju kriterij ocjene konkurentskih prednosti poslovnog sustava na stohastičkom turističkom tržištu. Porast ukupne kvalitete jedan je od temeljnih zadataka menadžmenta, koji se mora prilagoditi suvremenim globalizacijskim procesima na tržištu, na kojem dominira nesigurnost i rizik. Opstanak na globalnom tržištu rezultat je uspješne borbe s konkurencijom, gdje se u prvi plan stavlja sposobnost menadžera da realno procijeni situaciju u okruženju, potencijale i mogućnosti konkurencije. U turizmu kao radno i kapitalno intenzivnoj djelatnosti, potrebno je ustrojiti sustav u kojem će biti moguće konstantno snižavanje troškove i skraćivanje vremena odvijanja poslovnog ciklusa. Tu u prvi plan dolazi čovjek, čija osposobljenost mora biti u funkciji porasta produktivnosti rada i podizanja kvalitete usluga. U prvi plan se dakle stavlja ČOVJEK, koji postaje ključ uspjeha, jer mora osigurati sustavan rast rezultata poslovanja u uvjetima dominacije potreba i želja kupaca kojima se poslovni sustav treba nametnuti kroz dominaciju komparativnih prednosti, koje treba pretvoriti u vlastite konkurentske prednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija