Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 172229

Koliko nas košta kvaliteta


Peršić, Milena
Koliko nas košta kvaliteta // Čovjek - ključ uspjeha u turizmu
Opatija, Hrvatska: Hrvatska turistička zajednica, 2003. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 172229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koliko nas košta kvaliteta
(Which are the quality costs)

Autori
Peršić, Milena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Izvornik
Čovjek - ključ uspjeha u turizmu / - : Hrvatska turistička zajednica, 2003

Skup
Čovjek - ključ uspjeha u turizmu

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 09.04.2003. - 10.04.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
turizam; kvaliteta; troškovi; zaposleni; edukacija
(tourism; quality; costs; emploie; education)

Sažetak
Troškovi kvalitete postaju kriterij ocjene konkurentskih prednosti poslovnog sustava na stohastičkom turističkom tržištu. Porast ukupne kvalitete jedan je od temeljnih zadataka menadžmenta, koji se mora prilagoditi suvremenim globalizacijskim procesima na tržištu, na kojem dominira nesigurnost i rizik. Opstanak na globalnom tržištu rezultat je uspješne borbe s konkurencijom, gdje se u prvi plan stavlja sposobnost menadžera da realno procijeni situaciju u okruženju, potencijale i mogućnosti konkurencije. U turizmu kao radno i kapitalno intenzivnoj djelatnosti, potrebno je ustrojiti sustav u kojem će biti moguće konstantno snižavanje troškove i skraćivanje vremena odvijanja poslovnog ciklusa. Tu u prvi plan dolazi čovjek, čija osposobljenost mora biti u funkciji porasta produktivnosti rada i podizanja kvalitete usluga. U prvi plan se dakle stavlja ČOVJEK, koji postaje ključ uspjeha, jer mora osigurati sustavan rast rezultata poslovanja u uvjetima dominacije potreba i želja kupaca kojima se poslovni sustav treba nametnuti kroz dominaciju komparativnih prednosti, koje treba pretvoriti u vlastite konkurentske prednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116003

Profili:

Avatar Url Milena Peršić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Peršić, Milena
Koliko nas košta kvaliteta // Čovjek - ključ uspjeha u turizmu
Opatija, Hrvatska: Hrvatska turistička zajednica, 2003. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Peršić, M. (2003) Koliko nas košta kvaliteta. U: Čovjek - ključ uspjeha u turizmu.
@article{article, author = {Per\v{s}i\'{c}, Milena}, year = {2003}, pages = {www}, keywords = {turizam, kvaliteta, tro\v{s}kovi, zaposleni, edukacija}, title = {Koliko nas ko\v{s}ta kvaliteta}, keyword = {turizam, kvaliteta, tro\v{s}kovi, zaposleni, edukacija}, publisher = {Hrvatska turisti\v{c}ka zajednica}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Per\v{s}i\'{c}, Milena}, year = {2003}, pages = {www}, keywords = {tourism, quality, costs, emploie, education}, title = {Which are the quality costs}, keyword = {tourism, quality, costs, emploie, education}, publisher = {Hrvatska turisti\v{c}ka zajednica}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font