Pregled bibliografske jedinice broj: 172183
How the graduate LIS professionals cope with constant need for updating their knowledge and skills: a Croatian case
How the graduate LIS professionals cope with constant need for updating their knowledge and skills: a Croatian case // Proceedings of the Fourth World Conference on Continuing Professional Education for the Library and Information Professions: An IFLA Pre-conference / Woolls, Blanche ; Sheldon, Brooke E. (ur.).
München: K. G. Saur, 2001. str. 164-172 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 172183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
How the graduate LIS professionals cope with constant need for updating their knowledge and skills: a Croatian case
Autori
Aparac, Tatjana ; Vrana, Radovan ; Badurina, Boris ; Dragija, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the Fourth World Conference on Continuing Professional Education for the Library and Information Professions: An IFLA Pre-conference
/ Woolls, Blanche ; Sheldon, Brooke E. - München : K. G. Saur, 2001, 164-172
Skup
Delivering Lifelong Cpntinuing Professional Education Across Space and Time : The 4th World Conferenc eon Continuing Professional Education for the LIbrary and Infromation Science Prfoessions
Mjesto i datum
Chester (VT), Sjedinjene Američke Države, 18.08.2001. - 20.08.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
LIS Education; Students' ICT skills
Sažetak
U radu se predstavlju rezultati istraživanja provedenog među stduentima knjižnične i informacijske znanosti u odnosu na stupanja njihovih vještina u radu s novim tehnologijama.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
0122027
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Boris Badurina
(autor)
Martina Dragija Ivanović
(autor)
Radovan Vrana
(autor)
Tatjana Aparac-Jelušić
(autor)