Pregled bibliografske jedinice broj: 172088
Financijski marketing - komunikacija ili više od toga
Financijski marketing - komunikacija ili više od toga // Marketing.UP, 2004 (2004), 15; 48-52 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 172088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Financijski marketing - komunikacija ili više od toga
(Financial marketing - communication or more than that?)
Autori
Tomašević Lišanin, Marija
Izvornik
Marketing.UP (1333-1884) 2004
(2004), 15;
48-52
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
financial services; thrust; communication; personal selling; customer service
Sažetak
Rad obrađuje osnovna područja financijskog marketinga s naglaskom na elemente komunikacijskog procesa, te sredstva masovnog i osobnog komuniciranja. Ističe se važnost stvaranja i održavanja visoke razine povjerenja financijskih institucija kod vlastitig klijenata.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA