Pregled bibliografske jedinice broj: 172048
Customer Satisfaction, Research and Management
Customer Satisfaction, Research and Management. London : Delhi: Foxwell & Davies, 2003 (monografija)
CROSBI ID: 172048 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Customer Satisfaction, Research and Management
Autori
Vranešević, Tihomir ; Vignaly, Claudio
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Foxwell & Davies
Grad
London : Delhi
Godina
2003
Stranica
193
ISBN
88-8448-009-4
Ključne riječi
customers; customers satisfaction; loyalty; contemporary marketing
(customers satisfaction; loyalty; contemporary marketing)
Sažetak
Knjiga se bavi najvažnijim područjem suvremenog marketinškog djelovanja, kupcima i načinima ostvarenja zadovoljstva kupaca. Zadovoljstvo kupaca promatra se kao nezavisna varijabla u ostvarenju lojalnosti, putem koje se ostvaruju bolji tržišno-monetarni rezultati poduzeća.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija