Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 172048

Customer Satisfaction, Research and Management


Vranešević, Tihomir; Vignaly, Claudio
Customer Satisfaction, Research and Management. London : Delhi: Foxwell & Davies, 2003 (monografija)


CROSBI ID: 172048 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Customer Satisfaction, Research and Management

Autori
Vranešević, Tihomir ; Vignaly, Claudio

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Foxwell & Davies

Grad
London : Delhi

Godina
2003

Stranica
193

ISBN
88-8448-009-4

Ključne riječi
customers; customers satisfaction; loyalty; contemporary marketing
(customers satisfaction; loyalty; contemporary marketing)

Sažetak
Knjiga se bavi najvažnijim područjem suvremenog marketinškog djelovanja, kupcima i načinima ostvarenja zadovoljstva kupaca. Zadovoljstvo kupaca promatra se kao nezavisna varijabla u ostvarenju lojalnosti, putem koje se ostvaruju bolji tržišno-monetarni rezultati poduzeća.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067030

Profili:

Avatar Url Tihomir Vranešević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vranešević, Tihomir; Vignaly, Claudio
Customer Satisfaction, Research and Management. London : Delhi: Foxwell & Davies, 2003 (monografija)
Vranešević, T. & Vignaly, C. (2003) Customer Satisfaction, Research and Management. London : Delhi, Foxwell & Davies.
@book{book, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Vignaly, Claudio}, year = {2003}, pages = {193}, keywords = {customers, customers satisfaction, loyalty, contemporary marketing}, isbn = {88-8448-009-4}, title = {Customer Satisfaction, Research and Management}, keyword = {customers, customers satisfaction, loyalty, contemporary marketing}, publisher = {Foxwell and Davies}, publisherplace = {London : Delhi} }
@book{book, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Vignaly, Claudio}, year = {2003}, pages = {193}, keywords = {customers satisfaction, loyalty, contemporary marketing}, isbn = {88-8448-009-4}, title = {Customer Satisfaction, Research and Management}, keyword = {customers satisfaction, loyalty, contemporary marketing}, publisher = {Foxwell and Davies}, publisherplace = {London : Delhi} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font