Pregled bibliografske jedinice broj: 171856
Strategija razvoja veletržnica voća i povrća u Hrvatskoj
Strategija razvoja veletržnica voća i povrća u Hrvatskoj, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 171856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija razvoja veletržnica voća i povrća u Hrvatskoj
(Development strategy of fresh fruit and vegetables wholesale)
Autori
Doko, Zdenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
08.06
Godina
2004
Stranica
132
Mentor
Brčić-Stipčević, Vesna
Ključne riječi
strategija; distribucija voća i povrća; Hrvatska
(strategy; the distribution of fruit and vegetables; Croatia)
Sažetak
Tržište voća i povrća u Hrvatskoj je netransparentno, te na njemu prevladava nesklad robnih i novčanih tokova. Za hrvatsku poljoprivredu je karakteristična neodgovarajuća struktura poljoprivredne proizvodnje, odnosno neuravnoteženost potrošnje i proizvodnje. To izaziva manji ili veći manjak ili višak proizvoda, što u prvom slučaju stvara nedostatnu ponudu i nalaže uvoz, a u drugom slučaju povećava ponudu iznad potražnje istodobno smanjujući cijene i dohodak proizvođača. U oba se slučaja poljoprivredni resursi neracionalno iskorištavaju. U Hrvatskoj manjkaju suvremene tržne institucije, distribucija voća i povrća je neefikasna i neefektivna, a postojeći zakonski propisi, nadzor njihova provođenja, kao i poduzimanje sankcija prema prekršiteljima, dodatno otežavaju put proizvoda od proizvođača do potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija