Pregled bibliografske jedinice broj: 170815
Fonološko pamćenje u djece s artikulacijskim teškoćama
Fonološko pamćenje u djece s artikulacijskim teškoćama, 2004., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 170815 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fonološko pamćenje u djece s artikulacijskim teškoćama
(Phonological memory in children with articualtion difficulties)
Autori
Kobasić, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.05
Godina
2004
Stranica
43
Mentor
Blaži, Draženka
Ključne riječi
fonološko pamćenje; artikulacijske teškoće
(phonological development; articulation difficulties)
Sažetak
Osnovni je cilj ovog istraživanja bio ispitati postoji li razlika između djece s artikulacijskim teškoćama i djece urednog jezičnog razvoja na testu fonološke memorije, te postoji li razlika između djevojčica i dječaka na testu fonološke memorije. Statistička obrada podataka pokazala je da između djece s artikulacijskim teškoćama i djece urednog jezičnog razvoja postoji statistički značajna razlika u korist djece urednog jezičnog razvoja, dok su razlike obzirom na spol značajne samo na nekim varijablama. Statistički značajne razlike između djece s artikulacijskim teškoćama i djece urednog jezičnog razvoja postignute su na sve tri skupine varijable ; na varijabli riječi, logatomi i brojevi. Možemo zaključiti djeca s artikulacijskim teškoćama postižu slabije rezultate na testu fonološke memorije što upućuje na postojanje veza između vještina fonološke memorije i artikulacijskih teškoća.
Izvorni jezik
Hrvatski