Pregled bibliografske jedinice broj: 170207
Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?
Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima? // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2003), 163-175 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 170207 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?
(Can the Competitiveness of Croatian Retailers be based on Authentic Croatian Products?)
Autori
Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 1
(2003);
163-175
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
maloprodaja; GMF (genetski modificirana hrana); konkurentnost
(retail; GMF (genetically modified food); competitiveness)
Sažetak
Republika Hrvatska postala je dio svjetskog tržišta i multinacionalni maloprodajni lanci s ponudom širokog spektra prehrambenih proizvoda iz različitih zemalja postupno preuzimaju dio hrvatskih potrošača. Hrvatska maloprodajna poduzeća moraju stoga pronaći način kako konkurirati u novonastalim tržišnim uvjetima. Autorice ovoga rada analiziraju ulogu asortimana u postizanju konkurentske prednosti hrvatskih maloprodajnih poduzeća stavljajući naglasak na značenje podrijetla prehrambenih proizvoda koji se pojavljuju na policama prodavaonica. Rezultati istraživanja provedenog na reprezentativnom uzorku stanovništva Republike Hrvatske pokazali su da su hrvatski potrošači upoznati s prednostima i nedostacima genetski modificirane hrane i žele da im se osigura njihovo temeljno pravo na izbor i hranu (jer ona predstavlja jednu od primarnih ljudskih potreba) koja ne ugrožava njihovo zdravlje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija