Pregled bibliografske jedinice broj: 168718
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika // Željeznice 21, 2 (2003), 2; 40-46 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 168718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika
(Market appearance strategy of Croatian railways in passenger traffic)
Autori
Prpić, Tomislav
Izvornik
Željeznice 21 (1333-7971) 2
(2003), 2;
40-46
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
strategija; HŽ; putnički prijevoz
(strategy; Croatian railways; passenger traffic)
Sažetak
Procesi europskih integracija u koje smo neizostavno uključeni podrazumijevaju između ostalog i cjeloviti zajednički prometni sustav svih njegovih grana. S time u svezi Hrvatska je veoma aktivno uključena u procese prometne integracije što se najbolje vidi na intenzivnoj realizaciji suvremene auto-ceste Zagreb – Split kao i ostalih cestovnih spojnica prema Europi. Željeznica ne želi i ne može ostati na margini događanja. Primjenom suvremenih tehnoloških rješenja koja omogućuju prilagodbe na sve razvojne opcije HŽ je pristupio osuvremenjivanju voznog parka nabavkom novih garnitura s nagibnom tehnikom. Držimo da je ona izuzetna strateška odrednica komparativna s postojećim prometnim, socijalnim i gospodarskim stanjem u Hrvatskoj. Na ovome se bazira čitav rad uzimajući u obzir odrednice postojećega stanja te na temelju njih plan i prognozu budućega stanja putničkog prijevoza sa svim implementiranim efektima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport