Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 168718

Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika


Prpić, Tomislav
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika // Željeznice 21, 2 (2003), 2; 40-46 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 168718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika
(Market appearance strategy of Croatian railways in passenger traffic)

Autori
Prpić, Tomislav

Izvornik
Željeznice 21 (1333-7971) 2 (2003), 2; 40-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
strategija; HŽ; putnički prijevoz
(strategy; Croatian railways; passenger traffic)

Sažetak
Procesi europskih integracija u koje smo neizostavno uključeni podrazumijevaju između ostalog i cjeloviti zajednički prometni sustav svih njegovih grana. S time u svezi Hrvatska je veoma aktivno uključena u procese prometne integracije što se najbolje vidi na intenzivnoj realizaciji suvremene auto-ceste Zagreb – Split kao i ostalih cestovnih spojnica prema Europi. Željeznica ne želi i ne može ostati na margini događanja. Primjenom suvremenih tehnoloških rješenja koja omogućuju prilagodbe na sve razvojne opcije HŽ je pristupio osuvremenjivanju voznog parka nabavkom novih garnitura s nagibnom tehnikom. Držimo da je ona izuzetna strateška odrednica komparativna s postojećim prometnim, socijalnim i gospodarskim stanjem u Hrvatskoj. Na ovome se bazira čitav rad uzimajući u obzir odrednice postojećega stanja te na temelju njih plan i prognozu budućega stanja putničkog prijevoza sa svim implementiranim efektima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Projekti:
0193009


Citiraj ovu publikaciju:

Prpić, Tomislav
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika // Željeznice 21, 2 (2003), 2; 40-46 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
Prpić, T. (2003) Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika. Željeznice 21, 2 (2), 40-46.
@article{article, author = {Prpi\'{c}, Tomislav}, year = {2003}, pages = {40-46}, keywords = {strategija, H\v{Z}, putni\v{c}ki prijevoz}, journal = {\v{Z}eljeznice 21}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1333-7971}, title = {Strategija tr\v{z}i\v{s}nog nastupa H\v{Z} u prijevozu putnika}, keyword = {strategija, H\v{Z}, putni\v{c}ki prijevoz} }
@article{article, author = {Prpi\'{c}, Tomislav}, year = {2003}, pages = {40-46}, keywords = {strategy, Croatian railways, passenger traffic}, journal = {\v{Z}eljeznice 21}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1333-7971}, title = {Market appearance strategy of Croatian railways in passenger traffic}, keyword = {strategy, Croatian railways, passenger traffic} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font