Pregled bibliografske jedinice broj: 16871
Upravljanje marketingom turističke destinacije
Upravljanje marketingom turističke destinacije // Zbornik posvetovanja / Goran, Vuković (ur.).
Kranj: Založba moderna organizacija v sestavi FOV, 1998. str. 106-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 16871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom turističke destinacije
(Marketing Management of Tourism Destination)
Autori
Bošković, Desimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik posvetovanja
/ Goran, Vuković - Kranj : Založba moderna organizacija v sestavi FOV, 1998, 106-115
Skup
17. posvetovanje organizatorjev dela "Izzivi managementa"
Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 01.04.1998. - 03.04.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje; marketing; management; turistička destinacija; razvoj
(marketing; management; tourism destination; strategy; mission)
Sažetak
To run tourism operation on a local level, regional level or wider having to concentrate on establishing an adequate marketing strategy, tacticts and structure that will enable the achievement of marketi ng goals set each specific tourism destination. This stady is a small contribution of the author in enlighting the basic elements and contens of tourism destination marketing management based on scientific and practical experience present locally and worldwide. During the last years the management aspects of marketing gain more and more importance, in other words how and in what way to plan, organise and control all those numerous marketing activities in tourism delivered at the same time a micro and macro level.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
01470201
Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč
Profili:
Desimir Bošković
(autor)