Pregled bibliografske jedinice broj: 167989
O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika
O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika // Dijete, odgojitelj, uËitelj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004. str. 239-247 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 167989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika
(On the nature of communication in teaching English to early graders)
Autori
?urkovi? Kalebi?, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete, odgojitelj, uËitelj
/ Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004, 239-247
Skup
Dijete, odgojitelj i uËitelj
Mjesto i datum
Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska, 21.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
uËitelj; uËenik; engleski jezik; rano uËenje; govorna funkcija; materinski jezik
(teacher; pupil; English; early graders; speech function; mother tongue)
Sažetak
U radu se govori o prirodi komunikacije u nastavi engleskog jezika u ni?im razredima osnovne ?kole. Provedenim analizama otkriva se prisustvo uËitelja i uËenika u razrednom dijalogu te raspodjela govornih funkcija u njihovu govoru. Posebno se analizira uporaba materinskog jezika u nastavi engleskog jezika na promatranoj razini. Analize se provode na temelju prijepisa zvuËnih snimki dijelova razrednog dijaloga u nastavi engleskog jezika u prvom, drugom i tre?em razredu osnovne ?kole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija