Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 167989

O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika


?urkovi? Kalebi?, Sanja
O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika // Dijete, odgojitelj, uËitelj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004. str. 239-247 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 167989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika
(On the nature of communication in teaching English to early graders)

Autori
?urkovi? Kalebi?, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete, odgojitelj, uËitelj / Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004, 239-247

Skup
Dijete, odgojitelj i uËitelj

Mjesto i datum
Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska, 21.05.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
uËitelj; uËenik; engleski jezik; rano uËenje; govorna funkcija; materinski jezik
(teacher; pupil; English; early graders; speech function; mother tongue)

Sažetak
U radu se govori o prirodi komunikacije u nastavi engleskog jezika u ni?im razredima osnovne ?kole. Provedenim analizama otkriva se prisustvo uËitelja i uËenika u razrednom dijalogu te raspodjela govornih funkcija u njihovu govoru. Posebno se analizira uporaba materinskog jezika u nastavi engleskog jezika na promatranoj razini. Analize se provode na temelju prijepisa zvuËnih snimki dijelova razrednog dijaloga u nastavi engleskog jezika u prvom, drugom i tre?em razredu osnovne ?kole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0070010


Citiraj ovu publikaciju:

?urkovi? Kalebi?, Sanja
O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika // Dijete, odgojitelj, uËitelj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004. str. 239-247 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
?urkovi? Kalebi?, S. (2004) O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika. U: Bacalja, R. (ur.)Dijete, odgojitelj, uËitelj.
@article{article, author = {?urkovi? Kalebi?, Sanja}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2004}, pages = {239-247}, keywords = {u\"{E}itelj, u\"{E}enik, engleski jezik, rano u\"{E}enje, govorna funkcija, materinski jezik}, title = {O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom u\"{E}enju engleskoga kao stranog jezika}, keyword = {u\"{E}itelj, u\"{E}enik, engleski jezik, rano u\"{E}enje, govorna funkcija, materinski jezik}, publisher = {Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {?urkovi? Kalebi?, Sanja}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2004}, pages = {239-247}, keywords = {teacher, pupil, English, early graders, speech function, mother tongue}, title = {On the nature of communication in teaching English to early graders}, keyword = {teacher, pupil, English, early graders, speech function, mother tongue}, publisher = {Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font