Pregled bibliografske jedinice broj: 167988
Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika
Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 6 (2004), 1(7); 51-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 167988 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika
(Interdisciplinarity and early foreign language learning)
Autori
Andraka, Marija
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 6
(2004), 1(7);
51-58
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
interdisciplinarnost; kurikulum; rano učenje stranih jezika; kritičko mišljenje
(interdisciplinarity; curriculum; critical thinking)
Sažetak
U članku se prikazuju neke definicije interdisciplinarnosti i analiziraju saznanja iz razvojne psihologije 20. stoljeća i njihov utjecaj a suvremenu nastavu stranog jezika. Daje se uvid u probleme i izazove s kojima se susreću učitelji stranog jezika u suvremenoj nastavi i ističe potreba promjene osnovnoškolskog kurikuluma. U širem kontekstu osnovnog obrazovanja interdisciplinarni pristup pridonosi razvijanju boljeg i smislenijeg odnosa između učitelja i učenika, njihove motivacije a time i povećanju njihovih postignuća. Isto tako se ravija pozitivan odnos prema stranom jeziku a učenici usvajaju vještine koje su povezane sa stvarnim životom, kao što su suradnja, rješavanje problema i razvijanje kritičkog mišljenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts