Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 167606

Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima


Travaš, Oliver
Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 167606 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima
(Development of New Companies in Saturated Markets)

Autori
Travaš, Oliver

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.10

Godina
2002

Stranica
60

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
pozicioniranje; razvoj; tržišna niša; strateško marketing planiranje
(Positioning; Development; Market Niche; Strategic Marketing Planning)

Sažetak
U radu se proučava imaju li nova poduzeća šanse ući i opstati na tržištima koja su visoko zasićena. Hipoteza pretpostavlja da imaju i to pronalaženjem tržišne niše i definiranjem razvoja strateškim marketing planiranjem. Rad se usko fokusirao na tržište avio prijevoza putnika koje je izrazito konkurentno i zasićeno, potpomognuto među ostalim i politikom vlada matičnih zemalja. Ova je tematika u širem smislu zanimljiva i hrvatskim poduzećima u nastupu na strana tržišta, osobito EU, pogotovo nakon sloma socijalizma. Rad se sastoji iz dva glavna dijela-prvog koji daje teoretsku podlogu, i drugog koji argumentaciju traži u poslovnom slučaju kompanije Ryanair. U teoretskom dijelu rada se razmatraju mogućnosti pozicioniranja proizvoda i kompanije, te strateško planiranje razvoja. U poslovnom slučaju se analizira rast i razvoj Ryanaira i to kroz poslovne rezultate i elemente marketing miksa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Travaš, Oliver
Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Travaš, O. (2002) 'Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Trava\v{s}, Oliver}, year = {2002}, pages = {60}, keywords = {pozicioniranje, razvoj, tr\v{z}i\v{s}na ni\v{s}a, strate\v{s}ko marketing planiranje}, title = {Razvoj novih poduze\'{c}a na zasi\'{c}enim tr\v{z}i\v{s}tima}, keyword = {pozicioniranje, razvoj, tr\v{z}i\v{s}na ni\v{s}a, strate\v{s}ko marketing planiranje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Trava\v{s}, Oliver}, year = {2002}, pages = {60}, keywords = {Positioning, Development, Market Niche, Strategic Marketing Planning}, title = {Development of New Companies in Saturated Markets}, keyword = {Positioning, Development, Market Niche, Strategic Marketing Planning}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font