Pregled bibliografske jedinice broj: 167606
Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima
Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 167606 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima
(Development of New Companies in Saturated Markets)
Autori
Travaš, Oliver
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.10
Godina
2002
Stranica
60
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
pozicioniranje; razvoj; tržišna niša; strateško marketing planiranje
(Positioning; Development; Market Niche; Strategic Marketing Planning)
Sažetak
U radu se proučava imaju li nova poduzeća šanse ući i opstati na tržištima koja su visoko zasićena. Hipoteza pretpostavlja da imaju i to pronalaženjem tržišne niše i definiranjem razvoja strateškim marketing planiranjem. Rad se usko fokusirao na tržište avio prijevoza putnika koje je izrazito konkurentno i zasićeno, potpomognuto među ostalim i politikom vlada matičnih zemalja. Ova je tematika u širem smislu zanimljiva i hrvatskim poduzećima u nastupu na strana tržišta, osobito EU, pogotovo nakon sloma socijalizma. Rad se sastoji iz dva glavna dijela-prvog koji daje teoretsku podlogu, i drugog koji argumentaciju traži u poslovnom slučaju kompanije Ryanair. U teoretskom dijelu rada se razmatraju mogućnosti pozicioniranja proizvoda i kompanije, te strateško planiranje razvoja. U poslovnom slučaju se analizira rast i razvoj Ryanaira i to kroz poslovne rezultate i elemente marketing miksa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA