Pregled bibliografske jedinice broj: 167586
Strateški urbani marketing u funkciji unapređenja upravljanja gradovima
Strateški urbani marketing u funkciji unapređenja upravljanja gradovima, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 167586 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški urbani marketing u funkciji unapređenja upravljanja gradovima
(Strategic urban marketing in function of improvement managing in towns)
Autori
Paliaga, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.10
Godina
2003
Stranica
202
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing grada; urbani marketing; strateško planiranje i image grada
(Town Marketing; Urban Marketing; Strategic Planning and Town Image)
Sažetak
Marketingu gradova posljednjih je godina u zapadnim zemljama pa i u nas postao često diskutirana tema u gradovima, općinama, udrugama i javnosti. Danas je glavna problematika svih gradova kako efikasno i brzo djelovati te kako primijeniti dobro poznate marketing i management koncepte iz poslovnog svijeta na djelovanje i rad javne (gradske ) administracije. U literaturi se često raspravlja o funkcioniranju javne administracije, načinima poboljšanja rada, povećanju transparetnosti njenog rada, efikasnosti javne administracije, senzibiliziranja javne administracije, potrebi za strateškim planiranjem, privatizaciji i odvajanju određenih poslova javne administracije, ali se nedovoljno raspravlja o implementaciji strateških marketing koncepta u navedenim aktivnostima. Upravo je rasprava o mogućoj implementaciji koncepta strateškog urbanog marketinga u gradove u Hrvatskoj osnova predmetnog istraživanja ovog znanstvenog magistarskog rada, koji se elaborira i prezentira u nastavku. S njime i njegova uporaba i razumijevanje koje je potrebno kontinuirano istraživati da bi se mogla planirati adekvatna primjena u praksi.//U sklopu ovog rada, pored teorijskih razmatranja koncepta marketinga gradova, urbanog marketinga i strateškog urbanog marketinga s primjenom u razvijenim svjetskim gradovima provedeno je i slojevito istraživanje hrvatskih gradova, kako bi se spoznala razinu primjene i razina shvaćanja potrebe za primjenom koncepcija marketinga u našim gradovima. Primjer istraživanja trebao bi poslužiti kao usmjerenje za daljnja istovrsna istraživanja i poticati nova istraživanja u budućnosti. Implementacija strateškog urbanog marketing koncepta u hrvatskim i svjetskim gradovima nije usmjerena samo na rješavanje načina funkcioniranja administracije i putem iste, poboljšanja kvalitete ukupnih usluga gradova već i u kreiranju čitavog niza novih usluga koje proizlaze upravo iz specifičnih potreba korisnika usluga određenog grada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA