Pregled bibliografske jedinice broj: 167556
Biti nadaren - prednost ili ne?
Biti nadaren - prednost ili ne? // "Učitelj/odgajatelj u razvoju djeteta i škole" / Vučak, Matas, Prskalo, Bučar, Livčina (ur.).
Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2002. (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 167556 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Biti nadaren - prednost ili ne?
(Talent - advantage or disadvantage?)
Autori
Babić, Vesna ; Dimić-Gabrijelić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
"Učitelj/odgajatelj u razvoju djeteta i škole"
/ Vučak, Matas, Prskalo, Bučar, Livčina - Petrinja : Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2002
Skup
Treći dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 17.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učitelji; nadarenost; TZK
(teachers; talent; PE)
Sažetak
U ovom se radu pokušava govoriti o nastavnicima u školama, njihovoj afirmaciji, obavezama, mogućnostima obzirom na promjene u sustavu obrazovanja i školstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA