Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 167492

Jedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slučaj grad Opatija)


Brumnjak, Ana
Jedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slučaj grad Opatija), 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 167492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slučaj grad Opatija)
(Muncipial government as a brand (town of Opatija case))

Autori
Brumnjak, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
13.10

Godina
2004

Stranica
85

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
kooperativni gradski marketing; JLS; potrebe zajednice; gradska uprava; image
(Cooperative City Marketing; Local Goverment; Community Needs; Municipal Management; Image)

Sažetak
Razvitkom društva i promjenom njegove strukture javljaju se nove potrebe kao rezultat ekonomskoga, kulturnog i socijalnog razvitka pojedinca i zajednice u cjelini. Upravo je pojava novih interesa i potreba imperativ vlastima na lokalnoj razini. Pokuša li se lokalna zajednica i grad promatrati kroz marketinški koncept, moguće je postići efikasno otkrivanje i zadovoljenje potreba zajednice. Jedan grad danas ima više vrsta marketinga na koje treba obratiti pažnju, a sve u cilju stvaranja kooperativnog gradskog marketinga. Vezano uz marketing JLS, rečene zakonitosti društvenog razvitka proizvode zahtjev da polazna osnova izgradnje društvenog sustava moraju biti potrebe ljudi. Konačni cilj sustava jest optimalno zadovoljene tih potreba. U provedenom istraživanju na slučaju Grada Opatije koncepcija marketinga jedinice lokalne uprave i smouprave ne postoji, što dovodi do negativnog imagea uprave. Stoga zatečenu situaciju treba mijenjati i to počevši od uvođenja modela upravljanja marketingom na razini JLS.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brumnjak, Ana
Jedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slučaj grad Opatija), 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Brumnjak, A. (2004) 'Jedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slučaj grad Opatija)', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brumnjak, Ana}, year = {2004}, pages = {85}, keywords = {kooperativni gradski marketing, JLS, potrebe zajednice, gradska uprava, image}, title = {Jedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slu\v{c}aj grad Opatija)}, keyword = {kooperativni gradski marketing, JLS, potrebe zajednice, gradska uprava, image}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brumnjak, Ana}, year = {2004}, pages = {85}, keywords = {Cooperative City Marketing, Local Goverment, Community Needs, Municipal Management, Image}, title = {Muncipial government as a brand (town of Opatija case)}, keyword = {Cooperative City Marketing, Local Goverment, Community Needs, Municipal Management, Image}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font