Pregled bibliografske jedinice broj: 167492
Jedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slučaj grad Opatija)
Jedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slučaj grad Opatija), 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 167492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slučaj grad Opatija)
(Muncipial government as a brand (town of Opatija case))
Autori
Brumnjak, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
13.10
Godina
2004
Stranica
85
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
kooperativni gradski marketing; JLS; potrebe zajednice; gradska uprava; image
(Cooperative City Marketing; Local Goverment; Community Needs; Municipal Management; Image)
Sažetak
Razvitkom društva i promjenom njegove strukture javljaju se nove potrebe kao rezultat ekonomskoga, kulturnog i socijalnog razvitka pojedinca i zajednice u cjelini. Upravo je pojava novih interesa i potreba imperativ vlastima na lokalnoj razini. Pokuša li se lokalna zajednica i grad promatrati kroz marketinški koncept, moguće je postići efikasno otkrivanje i zadovoljenje potreba zajednice. Jedan grad danas ima više vrsta marketinga na koje treba obratiti pažnju, a sve u cilju stvaranja kooperativnog gradskog marketinga. Vezano uz marketing JLS, rečene zakonitosti društvenog razvitka proizvode zahtjev da polazna osnova izgradnje društvenog sustava moraju biti potrebe ljudi. Konačni cilj sustava jest optimalno zadovoljene tih potreba. U provedenom istraživanju na slučaju Grada Opatije koncepcija marketinga jedinice lokalne uprave i smouprave ne postoji, što dovodi do negativnog imagea uprave. Stoga zatečenu situaciju treba mijenjati i to počevši od uvođenja modela upravljanja marketingom na razini JLS.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA